Thread: Vraag 17 en 18
View Single Post
  #34  
Old 20-06-2004, 00:18
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by jan
@Huudo, Baron en Superdiesel: de diskussie over het volgen van de F1 kalender is al eens eerder gevoerd en de meerderheid van de deelnemers bleek voorstander. Tijdsdruk is volgens mij ook een element van de quiz. ...

Dus mensen, hou de moed erin en blijf meedoen voor de sport, niet voor de gouden koe!

jan
Euh Jan, als je die discussies nog eens zou opsnorren, zou je zien dat ik een groot voorstander was om de F1 kalender te volgen. Wat de anderen hun beweegredenen zijn om forfait te geven laat ik in het midden. Ik heb vorig jaar enorm plezier beleefd aan de nachtelijke zoekuurtjes, maar als zelfs die uurtjes er niet meer zijn, dan houdt het toch gewoon op zeker. 'k ben ook maar een mens en geen wandelende quiz-oplossende robot. Ik heb gewoon willen laten weten aan iedereen waarom ik niet meer regelmatig zal meedoen, omdat we vrienden zijn en omdat ik vond dat jullie het hoorden te weten. Niet meer, niet minder. Het was zeker niet de bedoeling om hier iets te forceren of wat dan ook. En wees maar gerust dat ik spijt heb dat ik niet meer de nodige tijd kan vrijmaken, al was het maar gewoon om de info die ik vorig jaar opgestoken heb tijdens het verloop van de quiz. Maar eens mens moet prioriteiten stellen in zijn leven en 't is en blijft maar een spelletje. Keuze uit: Werken, werken, werken, gezin, familie, modelbouw, De Paddock, onze quiz...
Ik had misschien beter niets gepost. Enfin, swat.

"Replyen niet nodig"

Last edited by Guido; 20-06-2004 at 00:21.
Reply With Quote