View Single Post
  #1  
Old 14-04-2014, 09:10
LST01 LST01 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2012
Location: Amersfoort
Posts: 10
Question "Online" artikel: wat zie je er graag in terug en zou je ervoor betalen?

Gents,

Nu Sennake mij eindelijk de Fw14b "aangesmeerd" heeft (hartelijk dank daarvoor ), wil ik dit nu toch eens eindelijk in een fatsoenlijk artikel gieten. Maar, daar zit ik dan over in dubio om de volgende redenen:

- In progress pics? Ik vraag me wel eens af of mensen nog echt zitten te wachten op In progress pics. Ik herinner mij (van vorige week nog) de artikelen zoals in TMMI waarin je twee geschuurde onderdelen ziet liggen die aan elkaar worden vastgemaakt. Erg boeiend, maar zit je daar op te wachten? Ik chargeer natuurlijk even. TMMI heeft gelukkig dan nog wel fatsoenlijke foto's ipv de, helaas, overbekende foto's van in progress onderdelen....op een met verf besmeurde snijmat Dus, in hoeverre zit je te wachten op In progress pics en welke vorm van In progress draagt bij aan een artikel?

- Online verkoop? Tijdschriften hebben hun beste tijd (in mijn persoonlijke beleving), wel gehad. Al moet ik zeggen dat ik sommige tijdschriften nog steeds koop omdat het net even wat lekkerder bladert etc. Gelukkig bestaat nu wel de online variant. Dan bedoel ik niet de, als voorbeeld, TMMI als PDF, maar meer de interactieve (I)books (even los van de apple discussie ). Audio clips, slideshow, video clip, 3d view etc. Nog steeds onderbelicht. Ik zit af en toe nog steeds in dubio of ik nu wel of geen artikel op modelersite zou aanschaffen. De bekende PDF's met veelvuldige foto's maar een belachelijke hoge prijs. 8 tot 9 pond voor een artikel waarvan ik de kwaliteit niet kan beoordelen?

Dus, in hoeverre zou je een online (I)book aanschaffen? Los of het een Ibook is of een interactive PDF gebakken met Blurr. Ik dacht zelf dan aan een specifieke build zoals op modelersite, maar dan voor een paar euro. Denk aan 2 of 3 euro max voor zo'n artikel (en dat vind ik al aan de hoge kant).

Vul maar aan, ben benieuwd.

groeten
Laurens
Reply With Quote