View Single Post
  #7  
Old 14-04-2014, 13:18
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by lightair View Post
ook vind ik het zeer jammer dat er maar zo weinig civiele modelbouw wordt beschreven in de boekjes, vroeger had ik nog een abonnement op a o m maar om daar maar een keer om de twee uitgaves een artikeltje in mijn intressegebied terug te vinden is die 70 euro op jaarbasis toch te veel van het goede.
Daar geef ik je 100% gelijk in, en ik tracht daar al geruime tijd al iets aan te doen. Ik probeer de redactie van AOM ervan te overtuigen dat er per nummer minstens één artikel over civiele voertuigen zou moeten verschijnen. Net zoals een artikel over een vliegtuig trouwens, zodat ook de vliegtuigbouwers aan elk nummer iets hebben. Kijk, ik besef dat het overgrote deel van modelbouwers liefst tanks en andere militaire onderwerpen bouwt, voor mij niet gelaten. En dat het aandeel in tijdschriften dan ook overwegend militaire onderwerpen betreft neem ik er maar bij. Maar als er regelmatig nummers verschijnen waar geen enkel civiel onderwerp in te bespeuren is (of vliegtuig voor de vliegtuigbouwers) begrijp ik zeer goed dat je niet geneigd bent om een abonnement te nemen. Maar zoals gezegd, ik tracht er alles aan te doen om hierin verandering te brengen door systematisch de redactie van AOM te voorzien van artikels over civiele modellen. Maar ze moeten dan wel gepubliceerd worden natuurlijk
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote