View Single Post
  #15  
Old 15-03-2010, 20:21
Gulfie's Avatar
Gulfie Gulfie is offline
________
 
Join Date: Feb 2006
Location: @ home
Posts: 1,064
Quote:
Originally Posted by Rallymen View Post
Ik vind een ding jammer, dat je me in Jabbeke niet recht durft in het gezicht kijken ...
Maar zo heb je nog eens getoond, hoe jij als mens bent.
Beste Rallymen,

ik vind het straf dat je beweert mensen te kennen terwijl ze je niet recht in je gezicht gekeken hebben. Maar goed, dat zal waarschijnlijk meer over U zeggen dan over de andere leden van de Paddock.

Ik ga hier niet beginnen met Guido op te vrijen en hem op een gouden voet te plaatsen, maar blijkbaar heb je geen idee van wij hij echt is en wie WIJ (als groep dan) echt zijn!
De mensen die naar de meetings komen hebben hier waarschijnlijk wel een andere visie over. Het bewijs is dan ook dat na de laatste wapenfeiten waar je ook tussen zat, de clubmeetings nog nooit zo bemand waren.

Het is niet mijn stijl om dit soort posten te doen op openbare fora, maar ik ben je houding (en die van de andere kritikasters) SPUUGZAT!!!! Geloof me, ik kom hier niet om als één van de betere bouwers beschouwd te worden, maar omdat het een bende toffe mensen is. Dat daar dan enkele individuen tussen zitten, die je trouwens nooit op meetings ziet, zwakke argumenten op tafel gooien waarom ZIJ geen builds meer posten ... hoh ja, ik lig er ook niet meer wakker van.

Indien het jullie niet zint ... blijf dan weg, maar kom de sfeer voor de mensen die er wel nog zin in hebben niet vergallen.

Misschien moet je je eens afvragen ... als de hele wereld verkeerd is, aan wie ligt het dan, aan de hele wereld of aan u?

__________________
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра!

Last edited by Gulfie; 15-03-2010 at 20:23.
Reply With Quote