View Single Post
  #38  
Old 11-12-2004, 18:15
Superdiesel's Avatar
Superdiesel Superdiesel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 388
Aangename verrassing gisterenavond toen ik thuiskwam. De facteur had, sneller dan ik had verwacht, een pakketje afgeleverd.

Schoon model, zeer mooi gedetailleerd. Ik weet niet wie dat in mekaar heeft gestoken, maar het is alleszins geen prutser geweest. Zéér mooi afgewerkt.

Ik ben eigenlijk geen echte Ferrari of MS fan, maar dit is echt wel mooie gedaan, toegegeven.
Ironisch ook. Een jaar of 2-3 terug win ik eens op één of ander nederlandse site een prono en wat win ik? Een box met 4 videocassettes van Ferrari. - Tja, je zult dus maar bij die enkelingen behoren die geen fan zijn.
Pas op, het is niet verwijtend bedoelt, ik appricieer de prijs ten zeerste.


Mijn eerste seizoen prono op de Paddock en al meteen de prono winnen. Ik had het niet verwacht. Al heeft het feit dat ik aan elke prono heb meegedaan wel geholpen.
En mijn motivatie was zeker niet om die prijs te winnen. De fun en de "eer" om mij prono kampioen te mogen noemen zijn meer dan genoeg. Was er geen prijs te winnen, ik zou ook meegespeeld hebben.


Op naar een nieuw prono seizoen, een seizoen dat nog langer zal zijn dan dit jaar. En met hopelijk weer redelijk wat concurrentie.


En nogmaals een dank je wel aan Huudo, Bart en de rest van de Paddock crew.
Reply With Quote