View Single Post
  #7  
Old 07-03-2008, 10:06
Guest Guest is offline
De Paddock
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 471
Het is wel een mooie wagen ,de nieuwe type r ,maar hij is er op achteruit gegaan kwestie van baanligging.De oude zoals ik een bezit is 5 sec per ronde sneller op een Engels circuit.Dit kan je bekijken op you tube.
Dat vind ik wel spijtig.Voor de rest vind ik het interieur enorm knap en zeker de prijs als je naar andere merken kijkt.
Ik heb mijn wagen voorzien van een KN cold air inlaatsysteem dat voor een gedeelte zelf gemaakt is.De inlaat buizen zijn ingepakt in hittebestendige folie om de lucht zo koud mogelijk binnen te krijgen,verder heb ik nog een DC raceheader (spaghetti)en een Hyame uitlaat,ik rij wel zonder demper en denk dat ik ver boven de 100db zit.Hij is ook voorzien van en hondata k-pro computer.Hij heeft ook H&R vering rondom.
Standaard heeft de wagen geen 200pk op de testbank.
De mijne kwam tot 181pk bij 8200tr/min.
Nu het inbouwen van het tuningsmateriaal kom ik tot 238pk bij 8150tr/min en is mijn v-tec verlaagd tot 4000tr/min.Er is ook launche controle ingebouwd.
Op de testbank haalde ik 263,4km/u en in 5,1sec 100km/u.
Hoe hard hij gaat op de weg weet ik niet,ik heb bang om geflitst te worden en dan ben ik mijn wagen kwijt.
Ik heb een paar maanden geleden eens een porsche 996 carrera 4s gepakt in het optrekken en we bleven op gelijke hoogte tot 120km/u. Daarna heb ik hem laten rijden.
Hij heeft wel 1 nadeel,het verbruik als ik zo rij kom ik met 20 liter niet toe,gewoon rijden zoals het hoort 11 liter.
Ik ben benieuwd wat uw wagen gaat verbruiken.
Wees er maar voorzichtig mee en vooral hou hem maar in het oog ,ze zijn geliefd om gestolen te worden,en alarm of niet ze sleren hem gewoon een remorque op.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	foto5.jpg
Views:	65
Size:	104.0 KB
ID:	9536  
Reply With Quote