View Single Post
  #20  
Old 21-09-2017, 17:11
Wanneke Wanneke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2013
Location: Tremelo
Posts: 278
Met dank aan Nismo en zijn remolie, kon ik een tijdje terug te Tyrrell deftig strippen van alle verf. Eindelijk alle problemen opgelost denk je dan, niet dus... Door de remolie moesten een aantal groeven terug opgevuld worden, zo gezegd zo gedaan. Na de primer kreeg ik echter terug te maken met stukken waar de primer niet wou pakken.
Dat zag er dan zo uit:

Name:  IMG_2616.JPG
Views: 275
Size:  124.6 KB

Ik ben dan nog maar eens tot schuren overgegaan en heb daarna een heel lichte laag primer gezet. Deze bleef wel op zijn plaats en uit vrees voor opnieuw problemen, heb ik het toen bij die lichte laag gehouden.
Uiteindelijk kon ik daarna zonder problemen de lak zetten. Deze werd dan gevolgd door een laag vernis, decals en 2 dagen geleden opnieuw vernis. Het is verre van perfect (stugge decals zorgden voor een aantal rimpels), maar ik zit momenteel in een stadium waarin ik deze eigenlijk zo snel mogelijk klaar wil hebben.
Momenteel zien de body-onderdelen van de Tyrrell er zo uit:

Name:  IMG_2688.JPG
Views: 275
Size:  193.7 KB

Wellicht begin ik morgen met het installeren van de voorste ophanging en de onderdelen voor de cockpit. Deze liggen al een tijdje klaar, dus ik denk dan ook dat de Tyrrell redelijk snel klaar zal zijn.
Tot de volgende!
__________________
mvg,
Wannes
Reply With Quote