View Single Post
  #1  
Old 23-07-2012, 21:37
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
2008 Ford Mustang Bullitt

Hallo iedereen,

Eindelijk na 3 maanden is er weer een klaar. Het gaat hierom de 1/25 Revell Ford Bullitt Mustang van 2008. De kit werd vooral OOB gebouwd, omdat ik me wou concentreren op mijn verf techniek en verschillende verfmerken. Dus eerst de carrosserie grondig geschuurd en geplamuurd. Toen na een reinigend badje met zeep een paar lagen Halfords plastic white primer op gezet(de primer heb ik eens gekocht in Engeland, toen ik daar op vakantie was). Nadien er enkele lagen Zero Paints Bullitt Green overgezet om er nadien enkele lagen Halford Clear over te zetten. Toen dit gebeurt was zag ik dat er nog enkele mankementen waren in de carrosserie, dus terug alles opgeschuurd en nadien terug enkele lagen Bullitt Green erop gezet. Nadien geen Halfords Clear meer gebruikt maar 2K van Zero. Dit zag er toen heel wat beter uit. Omdat ik het resultaat heel erg geslaagd vond, heb ik niet eens meer de moeite genomen om deze te gaan polijsten. Verder werd de andere onderdelen gespoten met de kleuren zoals beschreven stond in de instructies. Dus bij deze enkele foto's van het eindresultaat en zoals altijd zijn alle tips en hints welkom. Veel kijkplezier:

















Mvg,
Lesley