View Single Post
  #24  
Old 16-03-2010, 03:09
Guest Guest is offline
De Paddock
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 471
Ik wil ook nog reageren op wat er weer allemaal gaande is.

Ik vond de laatste 2 vergaderingen van de Paddock heel tof,de sfeer was precies beter geworden,maar ik denk dat we weer op het slechte pad zitten.
Ik persoonlijk vind dat de club gemaakt wordt door alle leden en niet door een selectief groepje en daar heb ik mijn twijfels over.

Ik ga niet mee naar wedstrijden,het zijn toch altijd dezelfde die winnen en ik bouw hier te slecht voor.
Op IPMS beurzen betwijfel ik dat de jury veel van autosport kent en nog veel minder van welke kits er op de markt zijn.
Ik ben er zeker van als je een wagen zelf ontwerpt,de decals zelf maakt enz.
Je zelfs nog geen enkel punt krijgt.
Ik heb het zelf meegemaakt 10 jaar geleden toen ik lid was van Moveleo met de rallycross Subaru van Per Eklund.Ik had deze wagen uitgebouwd ,decals zelfgemaakt met vrijflettertjes enz.Geen enkel punt had ik.
Een revell model ,waarvan de carroserie voorgespoten was heeft toen de wedstrijd gewonnen.Droevig, is dat top modelbouw,eerder iets voor beginners.

Iedereen bouwt volgens zijn eigen capaciteiten ,ik transformeer nu vooral 1/18 diecast,ontwerp en druk zelf decals.Ik vind ook dat de club zou moeten openstaan voor modelverzamelaar,of mensen die niet zo handig zijn om zelf modellen te bouwen en het laten doen.Met de nodige nuttige tips kunnen zij misschien toch de stap wagen om te beginnen.

Laten we overeen komen en respect hebben voor iedereen zijn modellen en dat het bestuur oor heeft naar alle leden en niet zelf alle beslissingen neemt.

Ik had drie voorstellen gedaan:

Een ledenlijst,was er nog altijd niet tot Johny het vroeg en nu is er wel een,raar.

De beurs in Houten?interesse 0,0 waarschijnlijk omdat er geen wedstrijd is.

100 jaar rally in Nederland in mei(rallyhistoric) heb ik al 2 keer gevraagd interesse waarschijnlijk0,0

maar zeg het dan gewoon dan vraag ik niets meer.

Ik hoop dat de rust terug keert en dat ALLE leden hun zegje mogen doen,we gaan toch geen ruzie maken over stom onnozel autootjes.
Reply With Quote