View Single Post
  #47  
Old 11-09-2007, 20:00
ph.bonneel's Avatar
ph.bonneel ph.bonneel is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2003
Location: anzegem
Posts: 37
ik ben hier wel nogal verwonderd over het onthaal en de reactie op mijn vraag.

Ik ken niet alle details van het gebruik van dit forum of FAQ's, en ben totaal niet thuis in de wereld van de modelbouw. Mijn hobby is autoracen en dat doe ik al vijf jaar als piloot (3 jaar MINI Challenge, 2006 BTCS en nu BTCS en BEC). Ik ben ook één van de weinigen die mij onder mijn volledige echte naam kenbaar maak.

Ik sta in bewondering voor het werk dat sommigen onder jullie leveren, hoedje af. Ik zou het niet kunnen. Als piloot ben ik echter ook fier op wat ik doe, en wat is er dan een mooier aandenken dan een kleine replica.

Maar als ik gewoon een vraag stel, bedoel ik dat ook als een gewone vraag en moet er niets meer achter gezocht worden. Blijkbaar zijn bepaalde mensen licht geraakt, en dat vind ik spijtig voor iemand die interesse toont in jullie specialiteit.

Ik zal mij in het vervolg misschien beter afzijdig houden en mijn vragen voor mij houden.

Aan Guido, ik zou het appreciëren moest je de thread ivm mijn zoektocht naar een replica van mijn racemini's tevens verwijderen. Voor mij hoeft het niet meer.
Reply With Quote