View Single Post
  #26  
Old 05-04-2017, 22:09
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
....................

Tot een volgende aflevering
Nieuwe afleveringen staan er aan te komen.

Omdat ik alles dieper in de carrosserie laat vallen om zo een verlaagde wagen te verkrijgen, moeten er aan de binnenzijde toch enkele aanpassingen gebeuren.
Zo'n interieurkuip is meestal voorzien van wat pootjes met een gaatje erin om aan het chassis te bevestigen. Hier werden die pootjes verder uitgeboord en daarna verwijderd. Op die manier komt de kuip lager te liggen en steekt ze niet voorbij de ramen.



Dan de voorste zetels, de originele uit de kit zien er redelijk goed uit, maar passen niet echt in een tuning-car. Bovendien ziet de achterzijde er niet uit, deze zou dan moeten toegemaakt worden.
In mijn partsbox vond ik een mooi stel dat mits een paar aanpassingen perfect zou moeten passen





En dan stelt er zich een probleem voor mij, misschien wel dè reden waarom deze zo lang heeft stil gelegen; nml een mooie kleurencombinatie vinden voor het interieur in combinatie met de carrosserie.

Ik heb deze als voorbeeld, maar dat is volledig zwart en staat me niet aan;



Ik weet het wel, je kan oneindig zoeken op het www, maar misschien gaf ik het te vroeg op. Ik heb nu wel een paar ideetjes, jullie zullen wel zien.
Attached Images
File Type: jpg Mini Cooper S 070.JPG (100.2 KB, 1985 views)
File Type: jpg Mini Cooper S 071.JPG (94.7 KB, 1922 views)
File Type: jpg Mini Cooper S 072.JPG (82.4 KB, 1932 views)
File Type: jpg Mini Cooper S 073.jpg (103.8 KB, 1886 views)
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote