View Single Post
  #6  
Old 01-03-2017, 16:54
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
De body moet wat aangepast worden. Al die meegegoten snelsluiters moeten eraf. De 'gaten' voor de BMW-logo's moeten opgevuld worden. Met secondenlijm en bloem gaat dat heel vlot.



Op de voorbumper zaten ook enkele verschillen. Twee gaten moesten opgevuld worden. Ook die lijn op de lip werd opgevuld, net als twee vierkantjes naast de pinkers. Alleen blijkt nu dat die er dus wel zitten. Op al mijn referentiefoto's zie je ze niet... Dju... Maar dat los ik wel op... Verder maakte ik nog een gat bij voor de haken.



De achterbumper ziet er vrij goed uit tot je wat beter kijkt. Dan blijkt dat Beemax wat in de fout ging. De uitsparing voor de uitlaat lijkt toch wat meer links te staan. Dus heb ik dat aangepast. Ook werden twee gaten voorzien voor die haken...



Onderaan de auto hangen van die 'tjoepen' waarmee ze op circuit de wagens optillen. Deze mogen er dus af. De twee voorste zijn immers zichtbaar. Vreemd genoeg kwamen dan gaten te voorschijn. Tot op heden nog geen idee waarom die er zitten dus dat laat ik voorlopig nog zo... Een dryfit zal me meer wijsheid brengen...



En toen mochten alle delen gespoten worden: clear plastic primer, filler primer, witte primer... Later volgt het geel en blauw...

Attached Images
File Type: jpg BMW M3 Victor 1992 - M006.JPG (52.5 KB, 1478 views)
File Type: jpg BMW M3 Victor 1992 - M007.JPG (76.1 KB, 1411 views)
File Type: jpg BMW M3 Victor 1992 - M008.JPG (44.6 KB, 1435 views)
File Type: jpg BMW M3 Victor 1992 - M009.JPG (79.0 KB, 1453 views)
File Type: jpg BMW M3 Victor 1992 - M010.JPG (206.7 KB, 1449 views)
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote