Thread: Lang geleden!
View Single Post
  #2  
Old 19-06-2015, 08:25
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
ik kan hier alleen voor mezelf spreken

over welke Mark heb je het (Marshall ??) ?
wat mij betreft, ook al doe ik zelf ook wat aan modelbouw, maar op een veel lager niveau dan wat hier getoond wordt, voor mij was dit forum toch vooral interessant voor de discussies/het nieuws ivm autosport

na verschillende pogingen om hier nog eens een topic te starten of hier wat leven in de brouwerij te krijgen waar weinig of geen reactie op kwam, heb ik het maar opgegeven
mijn lidmaatschap is ook al enkele jaren niet meer vernieuwd

ik kom hier nog wel eens dagelijks kijken naar de nieuwe posts, maar die gaan bijna uitsluitend over modelbouw en ik heb niet meteen de behoefte daarop te reageren, al verlekker ik me wel aan de foto's als ik deze kan bekijken (op het werk niet, thuis wel)

ik denk wel dat de evolutie van de laatste jaren niet de 'fout' is van 1 persoon, als je al van fout kan spreken, want dat er hier achter de schermen vanalles gaande was in het verleden, bleek al bijna van in het begin van DePaddock, maar de gewone bezoeker merkte daar wel iets van, maar werd zo goed als nooit geïnformeerd
ik denk dat er van de mensen die dit jaren geleden hebben opgestart zo goed als niemand meer overblijft (op 1 of 2 uitzonderingen na)

't is wat jammer dat autosport hier zo goed als volledig uit beeld is verdwenen (op die ene doorbijter na die af en toe foto's post van rally's of iets gelijkaardigs)
__________________
Reply With Quote