View Single Post
  #1  
Old 03-08-2003, 23:20
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Oplossing vraag 23 en 24

Hier zijn we met de oplossingen.

Vraag 23 :

Land 1 ? België
Land 2 ? Frankrijk
Land 3 ? Italië
Land 4 ? Zwitserland
Land_5? Egypte
Land 6 ? Portugal
Land 7 ? USA
Land 8 ? Nederland
Land 9 ? Brazilië
Land 10 ? UK

Hier geen tips, je moest het gewoon weten. De verscheidenheid aan foute antwoorden was wel erg groot! Dat had ik eigenlijk niet verwacht...

Vraag 24:

En dan die rally. Amai, wat een veelvoud aan fantasierijke antwoorden!

De tip "boyke" moest je eigenlijk naar Afrika brengen, de Safari Rally dus. Van daaruit kon je mits wat zoeken terugvinden dat dit de Mitsubishi van Andrew Cowan en Paul White betrof, die in 1977 4de algemeen werden... Deze rally zal de geschiedenis ingaan als de natste Safari rally aller tijden, en misschien heeft dat water en die Indische fotograaf (ik kan er ook niet aan doen dat die daar staat) velen op een dwaalspoor gebracht?

Ik zal het wel lezen in jullie commentaren

De tussenstand dus, die je zoals altijd hier kan vinden, en die weer in grafiekvorm staat zodat je een leuker overzicht hebt :
[list=1][*]Guy : nog steeds leider! Proficiat![*]Huudo : nog steeds wel 2e natuurlijk.[*]Jan : rukt weer op naar de 3e plaats.[*]Raceboy : schuift op zijn beurt op naar plaats 4.[*]HHugo : zakt wat terug nu.[*]Fleabite : nog steeds een mooie plaats.[*]Andy : blijft stand houden.[*]Obi-Jan : stijgt ook een plaats.[*]Marshal: zakt een plaatsje.[*]Johan : stijgt 1 plaats.[*]Mario : komt weer goed terug.[*]Megane : zakt wat terug nu.[*]Sledge : verstevigt zijn positie.[*]Porsche : valt weer iets terug.[*]Schumivill : eveneens wat teruggevallen.[*]Lambo : blijft staan maar wint wel in punten.[*]Bart VDC : klimt ook een plaats.[*]R@ce@holic : status quo.[*]Joost : heeft afgehaakt.[*]Oneliner : idem.[*]Bart : idem.[/list=1]





En nu : op naar vraag 25 en 26!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote