![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Corona Rally México - 10 tem 13 mar 2005
't is nog lang, maar het eerste nieuws sijpelt al binnen. Op nagenoeg iedere site staat te lezen dat Dani Sola genomineerd wordt door Ford als 2de crew om punten te scoren voor het merkenkampioenschap. Op zich niet zo gek als je weet dat Sola ervaring heeft ginder, maar wat ik wel wat vreemd vind, is dat de auto gesponsord wordt door Telefonica. Op zich niet zo gek, maar wel dat Ford dus voor een privé-initiatief (goed voor 6 manches) kiest als 2de genomineerde. De wagen is een 2004 spec Focus door M-sport geprepareerd, dus da's wel ok. Maar toch. Een andere sponsoring op de 2de auto terwijl 3 en 4 dezelfde sponsoring hebben als de 1ste genomineerde. Enfin, volgt ge nog?
![]() Pitstop.tv en Rally-action brengen een tekening van hoe de auto er gaat uitzien. De rally's officiële site bevat ook al de inschrijvingslijst. Blijkbaar wordt er ginder een 206XS cup gereden. |
#2
|
||||
|
||||
Was toch ook zo bij skoda in Zweden? Ekstrom had daar red bull sponsering.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
En ach ja, Skoda, dees is wel Ford he ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
Ik vind in ieder geval het Telefonica-schema al veel mooier dan de hedendaagse Castrol of BP-schema's. Vorig jaar waren die schema's gewoonweg prachtig! Maar ja, da zal mijn grafische beroepsmisvorming zijn.
![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
Tunamanza Shakedown
Droge en hete omstandigheden maar na een heftige regenbui is de bovenste laag los stof en gravel weggespoeld waardoor de hardere onderlaag is vrijgekomen. Martin was de snelste voor Grönholm en Loeb. Opvallend is de vijfde tijd van Warmbold met zijn privé Ford Focus terwijl de officiële Fords de top tien eens niet halen. Verder zijn ook de Skoda's top. Maar ja, het is maar de shakedown é. Tijden: 1. Martin (Peugeot) 6m13.3s 2. Grönholm (Peugeot) 6m14.7s 3. Loeb (Citroën) 6m15.3s 4. Solberg (Subaru) 6m16.2s 5. Duval (Citroën) 6m17.4s = Warmbold (Ford) 6m17.4s (privé) 7. Atkinson (Subaru) 6m17.5s = Schwarz (Skoda) 6m17.5s 9. Kresta (Skoda) 6m17.7s (not nominated) 10. Rovenpera (Mitsu) 6m17.9s 11. Panizzi (Mitsu) 6m20.5s 12. Gardemeister (Ford) 6m21.9s = Sola (Ford) 6m21.9s 14. Pons (Peugeot) 6m24.5s (privé) 15. Paasonen (Skoda) 6m29.1s |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by gwyllion; 10-03-2005 at 23:40. |
#7
|
|||
|
|||
Tijdens de shakedown zijn heel wat oliecarters doorboord door rotsen.
WRC - Moet Citroën wisselen motoren wisselen voor Mexico? (pitstop.tv) |
#8
|
||||
|
||||
De desbetreffende motors en oliecarters mogen vervangen worden mits een financiële boete.
En Kresta: foutje van mij, excuses daarvoor ![]() |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
|
#10
|
||||
|
||||
Jawel hoor, het bericht staat op pitstoptv.be
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Ondertussen dus wel, maar de regel gaat bij de volgende grote vergadering verfijnd worden. ![]() |
#12
|
||||
|
||||
Vernomen via Champions le mag,opgave Duval dag twee kp 10,kapotte motor..
__________________
![]() Last edited by schumivill; 13-03-2005 at 01:24. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|