![]() |
|
|
||||
|
||||
Rally van Hannuit - 12 maart 2005
Andere jaren steeds de opener van het BK rally, dit jaar is hij de twee. Hij volgt zeer kort, op maar twee weken na de Ardenne Bleue, de eerste BK rally van 2005.
Het is een ééndags rally, en zal dit jaar "raar maar waar" op zaterdag gereden worden. Een site van de rally/organistie heb ik tot op heden niet gevonden (google was not my friend... ![]() Vandaag raakte het slechte nieuws bekend dat Future World met de Corola WRC van Tsjoen en de Lancer van Van Parijs thuis zal blijven. Met als reden de brokken aan de boit van Tsjoen die zijn opgelopen in Spa afgelopen weekend. Aangezien Tsjoen nu afwezig zal zijn, is meteen Bob Colsoul de favoriet van dienst met z'n Mitsubishi Lancer Evo7 groep A. Vind er iemand een onofficiële site met de deelnemerslijst er op?? En een timing van de KP's... Ik heb zelfs ergens gelezen dat er nog twijfels bestaan over de rally zelf.... ![]() Last edited by Mr.Dallara; 01-03-2005 at 21:27. |
|
||||
|
||||
Re: Rally van Hannuit - 12 maart 2005
Quote:
Quote:
http://www.hesbayemotorclub.be/ Deelnemerslijst is er nog niet, maar de inschrijvingen werden gisteren pas afgesloten. Nog even wachten dus. |
|
|||
|
|||
Morgen valt de beslissing over doorgaan rally of niet ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
rally gaat gewoon door !!
info www.rallyfans.be |
|
||||
|
||||
Re: Re: Rally van Hannuit - 12 maart 2005
Quote:
![]() Deelnemers lijst er nog niet, maar volgens rallyfans.be zijn de volgende namen alvast de favorieten: Schmelcher ,Van Hoof , Colsoul , Deferm ,Debackere en Steveny. In het bericht op pitstop.tv is er zelfs sprake dat Future World er in Hannut mogelijk bij zal zijn met twee Porsche's!!! (Luc Dewinter en Renaud Verreydt) Maandag zal de mogelijke bevestiging komen van de twee Porsche's. Ik veronderstel dat de opbouw van de tweede Posche (al dan niet af), de deelname zal bepalen... |
|
|||
|
|||
De 2 porsches zijn ondertussen ingeschreven ...
|
|
||||
|
||||
hellow,
ik zag een keer op de site van de rally, maar die stelt persoonlijk niet veel voor vind ik. Weet er iemand waar je KP-kaarten vind, of heeft er iemand die reeds in digitale vorm toevallig? Ben zelf nog nooit naar de Hannut-rally geweest, dus ik vroeg me een beetje af hoe het er daar zoal aan toe gaat. Hopelijk kan iemand me verder helpen. Alvast bedankt, The Unbreakable |
|
|||
|
|||
Normaal haal je de kaarten ginder zelf (zitten meestal bij het programma boekje).
|
|
||||
|
||||
Zoals gewoonlijk is er de technische controle en voorstelling van de teams op vrijdagavond in het rally centrum. Dus daar kan je kaarten kopen. Kosten 15 euro voor een abo en 5 euro per kp, als ik me niet vergis en een programmaboekje is voor 3 euro het jouwe. Het rallycentrum bevindt zich op de, voor de gelegenheid, overdekte markt van Hannuit.
![]() |
|
||||
|
||||
Is er al ergens een timing te vinden? Hoeveel KP's en lussen worden er gereden?
Ik lees net op Turbo Magazine dat ook Yannick Bodson gaat rijden in een Porsche van de Road Challenge, hij zal in de Walonie rijden in de wagen waarmee Renaud Verreydt zal deelnemen nu zaterdag in Hannut. Er is eindelijk een deelnemers lijst te vinden op het www, nl. op www.flyingfinish.be ! ![]() In de lijst staat nog Van Woensel, maar mogelijk zal hij er niet bij zijn in Hannut wegens een motorproblemen / schade die is opgelopen zondag in de RS van Zuid Limburg. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
En nu is hij juist !!!
|
|
||||
|
||||
om de één of andere bizarre reden, dacht ik heel de tijd dat Hubert Deferm aan de start zou komen met zijn nieuwe BMW Compact M2000, maar hij staat in de lijst met de Subaru. We zullen dus nog wat geduld moeten hebben.
|
|
|||
|
|||
Wie weet start Wanet met de bmw van hubert ....
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|