![]() |
|
|
||||
|
||||
ze kunnen er de mini's mss nog bij steken nu die race tijdens de F1 is geschrapt
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ja die van de mini challenge zijn blij, hotels geboekt , verlof genomen en bepaalde sponsors kunnen overhalen om met geld over de brug te komen door die f1 race.
dus die mogen toch iets in de plaats krijgen he. maar ja het is toch het laatste jaar.... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
nee maar als je eens gaat vragen wie er volgend jaar nog zou mee doen dan zal het nog veel minder zijn
|
|
||||
|
||||
Tja, wij zijn ook al niet blij met deze beslissing i.v.m. de F1! Wat moeten de team's nu tegen hun sponsor zeggen!? Dit komt niet echt over hoor. Wij krijgen een vervang wedstrijd op 1 en 2 oktober te Spa samen met de Belcar (daar komen er ook natuurlijk 100.000 man kijken hé). Iedereen moest in 2005 zijn mini aanpassen omdat wij samen met de Duitse mini gingen rijden, ook werd er voor Dunlop I.P.V. Pirelli hiervoor gekozen (aja wij Belgen moesten toch dezelfde banden hebben als de Duitse mini's). Ik denk dat ze beter alles hadden gelaten als in 2004 (dan was het nog betaalbaar), ze moesten juist een banden beperking opleggen,dan was er nu geen enkel probleem! Ik denk dat dan de Mini Challenge nog lang zou bestaan hebben.
Waar is de tijd naartoe!? In de Yaris cup kosten een band zo'n 80€, bij de mini's 250€, en die banden zijn na 45 min echt weg! Bij de Yaris kan je er dagen mee rijden. Allé hopelijk rijden de mini's wel nog in 2006! Anders is er niets meer van cup races in Belgie. |
|
||||
|
||||
ik vraag mij af of die duitsers nu zouden rijden in spa?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
de mannen van de mini's zouden beter allemaal naar spa trekken en alle ingangen blokkeren met pak en zak en trucks zodat het F1 circus niet binnen kan.
Ofwel moeten we ne zot vinden die tijdens de race op het circuit gaat lopen met een bord zoals dit als eens gebeurt is haha |
|
|||
|
|||
Ik zal effe navragen, een van mijn rijders neemt ook deel aan de mini cup hier in Duitsland.
|
|
||||
|
||||
Laat maar uit, daar heb ik geen vele Euro's voor betaald he
![]() Ben al blij dat er toch een deel vd Mini's zal rijden!
|
|||
|
|||
Net kontakt gehad met de rijder, de Duitse Mini's rijden te Spa. De race zou zaterdag morgen om 8u55 zijn.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|