![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb nog 2 kaarten voor de Rally van Haspengouw,
die vandaag, morgen en overmorgen doorgaat. Door omstandigheden kan ik spijtig genoeg niet gaan kijken, en omdat ik ze gratis heb gekregen (dankuwel Begi ![]() Ze zomaar weggeven is ook maar gewoontjes, dus ik heb me laten inspireren door de "De Paddock Online Quiz" :-) Wat moet je doen? Simpel, beantwoord onderstaande vragen juist. Als je als eerste alle juiste antwoorden doorstuurt, heb je gewonnen. Wat valt er te winnen? 2 "Algemeen" toegangstickets voor de rally van Haspengouw twv 20€ per stuk Wanneer moet mijn antwoord binnen zijn? Ten laatste VANAVOND om 20u. Indien de winnaar vroeger bekend is, zal ik dat hier melden. Indien er niemand alle antwoorden juist heeft, is diegene met de meeste juiste antwoorden de winnaar (in geval van ex aequo wint diegene die me het eerst gemaild heeft). Nog een kleine opmerking: Als je de tickets hebt gewonnen moet je ze vanavond kunnen komen afhalen bij mij thuis (Hasselt), of in Wheels. Ik neem via e-mail contact op met de winnaar, zodat we de nodige afspraken kunnen maken om de kaarten op de juiste plaats te krijgen. Ik weet het, het is allemaal "in short notice", maar mijn planning is ook maar pas gewijzigd :-) De vraag (klik op de foto om een groter formaat te zien): 1. Wie rijdt met deze wagen? (enkel naam en voornaam van de piloot) 2. Om welke rally gaat het hier? 3. In welk jaar speelt dit zich af? 4. Wat was het behaald eindresultaat in deze rally? ![]() TIP: Rara, Madonna heeft een liedje over dit land gezongen... OPGELET: Je antwoorden moeten voor VANAVOND 20u doorgestuurd worden naar nox31@telenet.be. Gelieve in het onderwerp van je mail "Tickets Haspengouw" te zetten en in je mail je nickname van het forum mee te delen. Bedankt! Aan iedereen: veel succes! Groetjes, Bart
|
||||
|
||||
Leuk! Mijn antwoorden zijn verstuurd.
![]() |
|
||||
|
||||
Bon,
Time's up... Proficiat Huudo, met 3 van de 4 juiste antwoorden heb jij de kaarten gewonnen :-) De antwoorden waren: 1. Carlos Sainz 2. Argentinië (Don't cry for me Argentina...) 3. 1998 4. 2e plaats Groetjes
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|