![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Ik heb 'weer eens' een fout gemaakt zie ik. Bedankt voor de tip he Mark
![]() SBS6 staat er bij... Kan je het wel ontvangen? Of ben je een Nederlander? Ik weet trouwens niet wat je met je laatste zin bedoelde. Dat als Albers slecht gaat dat ik, of iemand anders, 'm de grond in moet stampen? |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Wat betreft Albers, dat was niet persoonlijk bedoeld............maar de sites die klakkeloos de persberichten van Albers en Friends online zetten zonder een (gezond)kritische kanttekening kunnen op een eervolle vermelding rekenen in deze thread ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Nog wat anders: ik ben het met het standpunt van Peter Baert eens dat er altijd een reactie kan en mag komen van degene die iets geschreven heeft / verantwoordelijk is. Zeker als er iets verkeerd begrepen wordt, is het wel leuk om te reageren... Lijkt mij! Zolang er geen ruzies ontstaan.
__________________
RaceXpress.com |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien geen goede ontwikkeling, maar als nieuwsberichten van bepaalde teams of coureurs er goed uit zien; waarom dan niet plaatsen? Juist in een periode waarin iedereen elkaar voor probeert te blijven is dit geen schande, denk ik. "Echte waarheid", ik denk dat je je als 'echte' website neutraal en objectief op moet stellen en dat er een forum moet bestaan waar 'al het subjectieve' geplaatst kan worden. Stel dat ik van een bepaalde incident de 'rake en echte waarheid' zou plaatsen, dan zou ik gegarandeerd mensen op m'n dak krijgen!!!
__________________
RaceXpress.com |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Je leeftijd en achtergrond ken ik niet maar het bovenstaande verwoord perfekt waarom jullie allemaal op elkaar lijken. Iedereen wil iets voorstellen maar daar is bij mij persoonlijk simpelweg geen behoefte aan. Kwaliteit en geen kwantiteit! Waarom moeten 347 sites hetzelfde persbericht plaatsen? Daar schiet ik als autosportliefhebber niks mee op. Waarom zouden sites geen eigen gezicht mogen hebben? Weleens gekeken naar de kranten? Ben je Rotterdammer dan lees je het AD, Amsterdammers lezen het Parool, elitair volk leest het NRC en de mensen van de camping de Telegraaf. Ze publiceren morgen allemaal hetzelfde nieuws over de verdachte dood van Milosevic, maar wel in hun eigen kleur ![]() Een bericht van een coureur is altijd positief gekleurd. Ik moet de eerste coureur nog tegenkomen die toegeeft dat zijn laatste race een baggerprestatie was. Ook die mensen hebben weleens een off-day..........maar toegeven doen ze het niet. Hun goed recht, maar mag de (zelfbenoemde) media daar dan een kanttekening bij plaatsen? Wat betreft tekort aan medewerkers? Kijk eens in de eigen keuken ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Waarom ‘al’ die persberichten plaatsen? Eerst was er niemand in Nederland die dat deed, tot RaceXpress online kwam. Dus als ik dat nu niet meer zou doen dan verliezen we bezoekers, omdat andere websites nu (opeens) wél meer plaatsen. Persberichten aanpassen? Uiteraard worden alle binnenkomende berichten op juistheid en spelling gecontroleerd en wordt er iets veranderd wanneer dat nodig is. Vooral tijdens en na race-weekenden komen er vele berichten bij ons binnen. Wij hebben simpelweg de mankracht niet om elk bericht aan te passen (er wordt tevens al geselecteerd). En weg laten is dus geen optie… (ik wil wel benadrukken dat de website bij lange na niet bestaat uit enkel persberichten) Ik snap je punt goed, maar als website zijnde is het moeilijk om je eigen kritische verhaal te verwerken. Het zou misschien wel zo moeten zijn, zoals TV en de kranten dat doen, maar voor websites is dit simpelweg niet haalbaar. Als je ook maar 1 noot verkeerd schrijft krijg je mensen over je heen. Een voorbeeld: Er was eens een keer dat ik iets plaatste waarbij ik tussen de regels door per ongeluk iemand een beetje beledigde. Het resultaat: een relletje tussen twee coureurs en de teameigenaar. Om dat te voorkomen wordt er met verstand berichten geplaatst. Quote:
Quote:
Dankzij de fusie van autosportinside en kartxpress waren wij in 1 klap een zeer grote speler geworden. Een goede zet dus! F1 sites is trouwens een ander verhaal: er komen een paar sites met nieuws, de rest neemt het allemaal over! Zo zijn wij, racexpress, in ieder geval niet. Alle info ontvangen wij (mondeling of op papier). Ik hoop dat ik bij deze 'mijn' situatie duidelijk uit heb kunnen leggen.
__________________
RaceXpress.com |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Echter de vraag is of je elk persbericht moet plaatsen, Tim.........wat is de nieuwswaarde van dit bericht? http://www.racexpress.be/index.php?nav=Nieuws&nid=2493 0 komma 0, het zal me eerlijk gezegd aan mijn r*** roesten in welke wagen een coureur naar het circuit komt. Als ik de titel lees denk ik dat het veel geplaagde CP Zandvoort weer een deelnemer heeft gevonden voor de BMW 1 cup..............blijkt het om toekomstig afgeragde leasebak te gaan. Wat heb ik als liefhebber aan dergelijke berichten? Niks. Of heb je 500 Euro gepakt om die prietpraat online te zetten? Als dat zo is heb je groot gelijk om zoiets online te zetten. Gratis sites kosten nu eenmaal geld ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Verder zie ik op RaceXpress geen nieuwsberichten met weinig waarde... Maar goed, daar ging de discussie niet over!
__________________
RaceXpress.com |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Het enige wat we nu lezen is non-nieuws over het ter beschikking stellen van een leasewagen. Voor mij dus een bericht zonder nieuwswaarde. Nog zo eentje die niet past in het rijtje nieuwsberichten: http://www.racexpress.be/index.php?nav=Nieuws&nid=2430 Dat je de sponsors wilt plezieren is je goed recht. De schoorsteen moet toch blijven roken ![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#10
|
||||
|
||||
Het is erg moeilijk om voldoende budget bijeen te krijgen om bijvoorbeeld de website en de nodige promotie te betalen. Onze trouwe sponsors worden bijvoorbeeld enigzins bedankt via zo'n berichtje. Op die manier is het ook gemakkelijker om potentiële klanten binnen te halen. (is ook de gedachte)
Aan welke mooiere manieren denk jij aan?
__________________
RaceXpress.com |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat betreft "Nederlandstalige persberichten-sites", waarom kom ik dat probleem niet tegen bij jullie Duitstalige collega's? Die gasten tikken wel alles zelf in ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#12
|
||||
|
||||
Omdat je zei: "Zoiets kun je op een veel mooiere manier aanpakken" werd ik wel nieuwsgierig. Veel mogelijkheden zijn er niet! Dus eventuele nieuwe ideetjes zijn altijd welkom...
"Nederlandstalige persberichten-sites", tja, iedereen maakt zich inmiddels 'schuldig' aan deze 'misdaad'. Ik wil wel benadrukken dat wij veel berichten ook zelf schrijven. Ik ken de Duitse sites niet goed, dus ik kan daar weinig over zeggen (ik weet niet hoe de concurrentie aldaar in elkaar zit en welke druk er is). Wat ik wel kan doen is een compliment maken richting verschillende mensen die persberichten schrijven. Deze zijn vaak zo goed, compleet en leuk om te lezen; dat het zonde zou zijn als wij die helemaal om moeten bouwen/veranderen etc. Nogmaals; wij hebben niet de mankracht om elk bericht om te bouwen/veranderen enzovoort. Om te stoppen met het plaatsen van 'voor-getypte' berichten zou een daling betekenen van de kijkcijfers. Dit omdat immers iedere autosport nieuws site in Nederland persberichten plaatst, en men inmiddels gewend is dat RaceXpress meer nieuws aanbied dan welke andere Nederlandse autosport site ook.
__________________
RaceXpress.com |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|