![]() |
|
|
|||
|
|||
Gezocht... 24h Spa 1994 - 1999
Heren,
Ik ben op zoek naar info (deelnemerslijsten, q-times, foto's, ...) van 24h van Spa van 1994 tot 1999. Ik vind er verdacht weinig info over op het net. Iemand een idee hoe dit komt ook? Als jullie me kunnen helpen met foto's, links en verdere info... alvast bedankt op voorhand. Informatie over STW van dezelfde jaren is even welkom trouwens. Gunther |
|
||||
|
||||
Wellicht kun je iets met deze link? http://homepage.mac.com/frank_de_jong/
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Deze website heb ik al lang tussen m'n favorieten staan. De 24 van Spa gegevens stoppen jammergenoeg in 1993.
Iemand nog een idee? Het gaat hier over de softere jaren van de 24u... de BMW 320's, Pug 306en, Vectra's... G. |
|
|||
|
|||
Er bestaat een boek over de 24 uren van Spa dat ongeveer loopt tot die periode, bovendien bestaan er, eveneens jaarboeken over de 24 uren.
Joost |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|