![]() |
|
|
||||
|
||||
Corvette GT2 by Riley Technologies
Quote:
Quote:
Quote:
De mogelijkheid is er dat we Goossens aan het werk zien met de Corvette, maar er zijn momenteel nog geen concrete plannen. Pitstop.tv
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook juist gelezen.
Hopen dat Goossens mee mag werken aan de ontwikkeling. Mvg... |
|
||||
|
||||
Tis te hopen dat daar meer vaart in zit dan die Deense GT2 van Markland (sublieme naam overigens
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat nu een wagen die moet mee kunnen met de andere GT2's of niet? Zolang er geen top-piloot in rijd zullen we het (voor mij toch) spijtig genoeg niet weten... Zou wel zeer mooi zijn moesten Ferrari, Porsche, Panoz, Dodge en Corvette elkaar kunnen bestrijden in GT2. |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
F430 krijgt nieuwe 2008spec en de 997 zal ook nog evolueren veronderstel ik. Net zoals de Viper en Corvette GT2 nog in volle ontwikkeling zijn, en niet te vergeten komt er volgens endurance-info en americanlemans.com ook de Ford GT2 nog bij volgend jaar! Sorry Brecht voor dit nogal off the pic gepraat, maar misschien wel een idee om de thread om te dopen in 'Strijd der GT2's in 2008' aangezien er volgend jaar wel eens wat meer 'zware' concurrentie kan bestaan buiten Ferrari-Porsche duel's...? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|