![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
|
#2
|
||||
|
||||
Idd, behalve Ferrari schijnt ook BMW niet helemaal vrijuit te gaan:
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#3
|
||||
|
||||
Hoe moeten ze dat testen
![]() Tussen 2 paarden? Ik denk dat het moeilijk is om dit te vinden. De vleugels kon je zien fladderen ![]() Dat was duidelijk maar voor de bodemplaat vrees ik toch. De Ferrari heeft wel erg veel grip, en duidelijk meer dan de mclaren. Vorig seizoen viel me ook op hoe de ferrari reageert in korte bochten. Toch eigenaardig anders dan alle andere wagens. Naar het schijnt zouden zelfs "flexibele" chassis bij de prof karts gebruikt worden. Dus waarom zou het in de F1 niet gebeuren. Alleen is de vraag weer hoe het uitgezogt gaat worden. Vorig jaar kwamen er ook geen sancties. |
#4
|
||||
|
||||
'uitgezogt gaat worden'.
dat lijkt me een klapper, senna's kingdom ! ![]() on topic dan: zoals Todt zegt; de moment dat een team terug succes kent, wordt er wel altijd gezocht naar allerlei illegale zaken om aan te tonen dat ze foefelen. Op kleiner niveau hebben we Spyker versus Super Aguri. BMW komt nu plots ook al in de schijnwerpers te staan. Nouja.
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#5
|
||||
|
||||
De nieuwe Ferrari en BMW-Sauber hebben allebij wel een zero keel. Tegenover McLaren een single keel. Misschien is dat hun voordeel .
|
#6
|
||||
|
||||
Ik snap soms niet goed wat de F1 technische keuring precies inhoudt. Op de foto's van autosport.com zie je zo duidelijk de posities waar de bodemplaat kan 'veren'. Wat kijken ze eigenlijk na daar, alleen de bandenspanning?
![]() |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
|
#8
|
||||
|
||||
juist, net wat ik bedoelde. als een team voorsprong heeft op de concurrentie, zal de concurrentie wel eens willen speculaas maken over illegale wagens.
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#9
|
||||
|
||||
Mijn vraag blijft dan,waarom hebben 9 teams het niet ?
En waarom kreeg ferarri geen sanctie vorig jaar duidlijk bewijs alles en niks? |
#10
|
||||
|
||||
Nu moeten ferrari en Bmw tog gaan veranderen.
Bron : http://www.f1-live.com/f1/en/headlin...28100025.shtml |
#11
|
||||
|
||||
Mclaren heeft het slim aangepakt door te vragen of ze dat ook op hun auto mochten zetten
![]() |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Gevolg? FIA heeft haar TC-controle aangescherpt: Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|