De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-06-2007, 21:41
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Dit is geen grap - gratis verlof van 16 tot 23 juni

Jullie lezen het goed, vertrek nu vrijdag 15 juni GRATIS op vakantie naar Oostenrijk tot en met zaterdag 23 juni.

Transporama Publishing heeft gedurende 2 volle weken niet minder dan 24 piloten over de vloer gehad die van ons "hoogtestage aanbod" gebruik gemaakt hebben. Als compensatie voor deze organisatie hebben wij van het hotel 4 dubbele en 4 enkele kamers gratis aangeboden gekregen voor 1 week (in totaal dus 12 personen). Omdat we geen tijd meer hebben om deze te verzilveren geven we deze liever GRATIS weg dan in de vuilbak te gooien.

Wat dien je te doen en te voozien indien je GRATIS mee wil gaan?

- regel zelf transport van en naar Oostenrijk. De afstand is 935km vanuit Antwerpen en doe je op een vrijdagavond makkelijk op 8 uur tijd. Spreek af met vrienden, collega's en vriendin en kom naar daar. Aan de Oostrijkse grens dien je een vignet te kopen dat 7,10 euro kost en 10 dagen geldig is. Wij verwachten iedereen op zaterdag 16 juni om 10.00 's morgens aan de deur van het hotel.
- je staat zelf in voor alle consumaties aan de bar en tijdens het eten gedurende de ganse duur van het verblijf. Extra's zoals minibar, telefoons, internet, en alle andere betalende zaken zijn voor eigen rekening.
- om aanspraak te kunnen maken op de reis moet je minimum 18 jaar zijn en VERPLICHT deelnemen aan alle activiteiten.
- om aanspraak te kunnen maken op de GRATIS reis ben je verplicht een reisverslag te maken van 1 pag. A4 dewelke wij zullen publiceren is ons magazine Pro Drivers.
- verplicht aanwezig zijn op de briefing op zaterdag 16 juni om 10.00 in de hal van het hotel.
- Alle kamers dienen vrij te zijn op zaterdag 23 juni om 11.00 in de voormiddag. Het staat iedereen vrij naar huis te rijden wanneer hij of zij dat wil.
- Onder geen enkele voorwaarde is Transporama Publishing bvba verantwoordelijk voor om het even welk ongeval, noch van- en op weg naar bestemming, noch ter plaatse zelf. Een reisverzekering is altijd aangewezen en kost slechts enkele euro's.

Wat is allemaal inbegrepen in deze GRATIS reis?

- 7 nachten **** hotel (www.seetal.at)
- Ontbijt - middageten en avondeten
- Mountainbike voor alle deelnemers gedurende ganse duur van het verblijf.
- Vrij gebruik van het Welnesscenter (sauna - zwembad - stoombaden) en dit tijdens de gewone openinguren voor alle gasten.
- Trektocht van 4 uur over de bergen
- Parapount tandemvlucht vanaf 1500 meter
- Kanotocht van de Ziller rivier
- Georganiseerde mountainbiketocht (Stilluper tour)
- Woendag & vrijdag iedereen vrij om te doen wat je wil. ( zeer mooie streek voor fotografen en zij die houden van de rust en de natuur)
- Gletsjer tour - beklimming van een gletsjer met begeleiding

Alle info kan je rustig nalezen hier.
Zij die reeds mee waren met ons tijdens events weten dat de streek mooie plaatsen te bieden heeft waar je normaal als toerist nooit kan komen. Wij brengen je er met veel plezier naartoe. Zelf zal ik ook aanwezig zijn, en door mijn kennis van de streek (reeds 25 jaar) en de vrienden daar, kan je er van op aan dat jullie een onvergetelijke week staat te wachten.

De eerste 12 die hier hun complete gegevens nalaten ( niet via PM of mail, maar gewoon hieronder gaan dus mee). Ik dien alle namen te weten voor woensdag 13 juni om 14.00. Zij die hier hun gegevens opgeven en niet komen opdagen zullen we met veel plezier de rekening persoonlijk komen overhandigen. Indien niet zeker dat je mee gaat - je naam niet opgeven AUB. Het zou zonde zijn kamers leeg te hebben terwijl we anderen hebben moeten weigeren.

Ik ben eens benieuwd.
Indien vragen: post ze hier maar onder.

Last edited by Chauffeur; 11-06-2007 at 21:45.
Reply With Quote
Old 12-06-2007, 00:01
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Knap intiatief.

Ikzelf ga spijtig genoeg niet meekunnen (moet donderdag in Gent zijn voor een demovoorstelling van een project, kan ik niet onderuit -> zou dus enkel maar halve week (tot en met woensdag) kunnen gaan), maar heb toch een vraag.

Stel dat je meegaat op deze gratis reis, kan je dan ook je eigen activiteiten doen (als je bv niet zo geïnteresseerd bent in het mountainbiken of de kanotochten), of is het echt de bedoeling dat alle 12 deelnemers, die gebruik maken van deze gratis actie, alle georganiseerde activiteiten meedoen. Kan me indenken dat dit, bv voor de minder sportieve medemensen, wel belangrijk is om te weten.
Reply With Quote
Old 12-06-2007, 06:30
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by speesman View Post
Stel dat je meegaat op deze gratis reis, kan je dan ook je eigen activiteiten doen (als je bv niet zo geïnteresseerd bent in het mountainbiken of de kanotochten), of is het echt de bedoeling dat alle 12 deelnemers, die gebruik maken van deze gratis actie, alle georganiseerde activiteiten meedoen. Kan me indenken dat dit, bv voor de minder sportieve medemensen, wel belangrijk is om te weten.
Simpel Speesman. Alle activiteiten zijn besteld en betaald. Het kanovaren mag je niet vergelijken met een afvaart van de Lesse. Het is rafting op de wildste rivier van Europa, en ik kan je zeggen, de Ziller stond zeer wild vorige week Per slot van rekening zijn er maar een paar geplande activiteiten, en voor de rest is iedereen vrij.

Wij doen vanaf heden de complete promotie voor deze vallei, kijk dus maar eens goed rond daar, ook voor de winter om te gaan skieën zeer leuk. http://www.ski-optimal.at/
Wij zullen dan ook een groeps skireis plannen in de week van 12 tot 19 januari.
Reply With Quote
Old 12-06-2007, 16:37
De Paddock Regular

Nog 8 plaatsen vrij
Reply With Quote
Old 13-06-2007, 18:20
De Paddock Regular

Really strange!!!
Een week gratis verlof alles er op en er aan en niemand interesse.
We zullen de kamers dan maar laten leeg staan.
Zonde
Reply With Quote
Old 13-06-2007, 19:16
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Jawel hoor. Zeker interesse, maar helaas niet de mogelijkheid om verlof te nemen
Old 13-06-2007, 23:25
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Ik was ook geinteresseerd om desnoods voor een halve week te gaan, maar vriendin kan geen vrij nemen. En alleen naar daar zie ik ook niet echt zitten.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules