![]() |
|
|
||||
|
||||
peugeot 206 wrc B.Thiry/J.M.Fortin Barum rally Zlin 2003 - Tamiya - 1/24
dit is de kas gespoten en bestickerd.. het is pas de 3de wagen die ik bouw.. dacht dat het makkelijker zou zijn... niet duz..
![]() Keep on trying ![]() Last edited by HHugo; 28-08-2007 at 18:20. Reason: Grootte foto aangepast |
|
||||
|
||||
Welkom hier!
Ik vind het eerlijk gezegd héél moedig dat je die foto toch hebt gepost, ondanks de problemen die je duidelijk met je model hebt. Je hebt nu ook wel niet de gemakkelijkste livery gekozen. De kas van een 206 is nogal rond van vorm en de decals voor deze livery zijn niet van de gemakkeijkste om aan te brengen, gezien hun grootte. Ik heb ook gesukkeld met die decals voor de blauwe Loix-versie die de Condroz heeft gewonnen. Ik kan eigenlijk maar 2 dingen aanraden: 1. Lees de topics eens door die je hier vindt, en 2. Probeer eens met een ander model waar een iets makkelijker decalpatroon op moet. Zo krijg je het werken met decals in de vingers en dan zal het je gegarandeerd beter afgaan bij een volgende poging. Maar de spirit is er wel: doorgaan! Als je ergens mee zit: post het maar, en er zal wel reactie komen.
|
||||
|
||||
Ook eens referentie foto's zoeken, want is de juiste 206 niet dat je gebruikt hebt (andere motorkap)
![]() Last edited by scoobyfreak; 26-08-2007 at 22:42. |
|
||||
|
||||
idd ik heb het ook al door maar kon moeilik een andere kas kopen juist daarvoor.. ik heb het geprobeert...
|
|
||||
|
||||
Gelieve ook hier het formaat van uw foto's aan te passen naar maximum 800x600 pixels!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|