![]() |
|
|
View Poll Results: Welke wagen voor PK in het FIA GT 2009? | |||
Corvette |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 64.29% |
Aston Martin |
2 | 7.14% |
Saleen |
4 | 14.29% |
Lamborghini |
0 | 0% |
Maserati |
0 | 0% |
Ferrari |
1 | 3.57% |
Spyker |
0 | 0% |
Porsche |
1 | 3.57% |
Vertigo |
1 | 3.57% |
Iets anders,............. |
1 | 3.57% |
Voters: 28. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Welke wagen voor PK in het FIA GT 2009?
Het is weer winter, het is weer tijd voor een hele winter gespeculeer met welke wagen PK van start gaat in het FIA GT! Nee, ik wil niemand pesten maar als Bert Longin iets roept in de internationale pers dan mogen wij dat toch wel oppiken?
Wat roept Bertje? In de Autosport van 28-11 zegt hij dat ze een Corvette willen huren. E.e.a. hangt wel af van de sponsors ![]() Tijd voor een poll ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Gezien de kennis en ervaring van het team, lijkt mij de Corvette een voor de hand liggende keuze, maar ze liggen er momenteel niet echt voor het grijpen. Alphand, Phoenix, SRT, enz...zie ik niet meteen hun exemplaar verkopen. Misschien een PSI-exemplaar?
Van mij mogen ze anders wel met een Aston afkomen hoor. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Misschien is de Corvette van DKR een optie. |
|
||||
|
||||
Ik heb gekozen voor de Corvette, het ligt het meest voor de hand vind ik. Alhoewel ze na hun zege in Argentinië misschien meer vertrouwen in hun Saleen hebben gekregen ?
![]() |
|
||||
|
||||
Ondanks de zege in San Luis zie ik ze niet bij de Saleen blijven. Hun ervaring met Corvette zal ik misschien wel eens de doorslag kunnen geven om te opteren voor een C6-R. De C6-R van DKR is idd een optie. Ik betwijfel echter of deze wagen even recent is als de exemplaren van Phoenix en SRT (zowel op het vlak van bouwjaar als updates). Heeft iemand hier misschien meer informatie over?
|
|||
|
|||
Na 2009 is het waarschijnlijk afgelopen met de huidige GT1 klasse en met het oog op de matige prestaties dit jaar en de afgenomen restwaarde vanwege het stoppen van GT1 moeten ze proberen de Saleen te verkopen en voor een jaar een GT1 huren. Een Corvette lijkt me de beste keuze vanwege de prestaties maar ook omdat het team reeds ervaring heeft met deze wagen. Overstappen naar GT2 klasse lijkt me nog te vroeg omdat de exacte toekomst van deze klasse ook nog niet duidelijk is. Bovendien komen er waarschijnlijk na 2009 meer GT2's beschikbaar voor privateers (Corvette, BMW).
Last edited by FIRE; 29-11-2008 at 14:54. |
|
|||
|
|||
De Saleen is geen eigendom van PK, maar gehuurd.
bron: http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3677 De zege in San Luis zal denk ik geen invloed hebben op de keuze om niet verder te gaan met de saleen, op snelheid konden ze namelijk niet meekomen met de rest. Bovendien was het gt1 veld al voor de start flink uitgedund. Last edited by Yves; 29-11-2008 at 17:07. |
|
||||
|
||||
ik denk dat een corvette huren de beste keuze is voor 2009.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Idd, 99% zeker dat er een wagen gehuurd wordt, alleen wist de persoon in kwestie (mijn bron) niet over welke auto dat dan zou gaan. Een Corvette zou natuurlijk wel logisch zijn.
|
|
||||
|
||||
Ja, maak er maar DKR van (bedoelde ik dus)...ik leef nog in het verleden.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Nu, moest ik teameigenaar zijn en ik kan geen concurrentiële wagen op de kop tikken, dan zou ik gewoon een jaartje overslaan om in 2009 met een gloednieuwe wagen aan de start te komen. Maar ja, wellicht zullen er ook wel weer afspraken zijn met partners en dergelijke dus dat lijkt mij moeilijk. |
|
|||
|
|||
Als ik me niet vergis heeft Peka Racing een huurcontract voor twee jaar voor de Saleen.
Het zou dom zijn om nu een Corvette te huren en de Saleen in een hoekje weg te stoppen. Dit toch als ze niet onder 't contract kunnen uitkomen (als het één van twee jaar is). Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Overgaan naar Michelin zou een positieve stap wezen als ze de Saleen trouw blijven. Mvg |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|