![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Wie kent er de goede plekken om gaan te zien in de rally van wallonie.
Kan iemand de timing gevn, want de site van de rallye de walloni wil die ni geven. Kartmonster rally is not a crime......Now it's war!!!! |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Op het forum van de site ( www.rallyedewallonie.be ) heeft er iemand een korte beschrijving gepost. Je kan ze hier terugvinden.
Welkom MnM op depaddock ![]() Last edited by Bart; 01-05-2003 at 00:07. |
|
||||
|
||||
Bedankt he mannen,
Gaan jullie kijken naar de rally. Ik vond spa maar zwak, ik denk dat er momenteel meer te zien is in divisie 2, dan in divisie 1. Maar zolang er rally is, ben ik blij Kartmonster
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat de Wallonie zeer leuk gaat worden, ik hoop zelfs stiekem op een pak regen om het nog interessanter te maken.
Hoe zou dat toch komen ? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ja, ma ze geven voor het weekend wel gene regen meer.
Dus MnM, ge hebt pech, maar rally betekend zowiezo al spectakel Kartmonster
|
||||
|
||||
Snijers uitgevallen... rally radio te beluisteren via http://www.radiocontact.be/fr/
met wat vertraging de resultaten op http://home.planetinternet.be/~wallonie/doc/res.htm Last edited by Bart; 03-05-2003 at 15:59. |
|
||||
|
||||
Ik ben dus gisteren zaterdag gaan kijken.
Ik vond de Divisie 1 maar zwak. Zeker nadat snijers en beco al uitvielen in de eerste 3 proeven. Verder had je dan nog de kitcars die voor wat spectakel zorgde en natuurlijk tsjoen. Ma ik heb gisteren voor de eerste keer de provenciale zien rijden en das pas spectakel. allemaal achtertractie. Duez met zijneBMW M3 FINA echt da was pas rally. Kartmonster
|
||||
|
||||
1. Tsjoen
2. Bruyneel + 5:20 3. Van Woensel + 7:25 ![]() 4. Cols + 7:55 5. Collard + 8:12 6. Bodson + 10:01 7. Bouche + 11:09 8. Casier +12:38 en als ik goed geteld heb is dit de nieuwe tussenstand van het D1 rallykampioenschap na 2 wedstrijden: 01. Tsjoen 20 = 10+10 02. Bruyneel 11 = 3 + 8 03. Snijers 8 = 8 + 0 04. Munster 6 = 6 + 0 ==. Van Woensel 6 = 0 + 6 06. Theunissen 5 ==. Cols 5 = 0 + 5 08. Radoux 4 = 4 + 0 ==. Collard 4 = 0 + 4 10. Bodson 3 = 0 + 3 11. Bouche 4 = 2 + 2 12. Princen 1 = 1 + 0 13. Casier 1 = 0 +1 woensdag de beelden van Duez op Champions !! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|