![]() |
|
|
|||
|
|||
Verstappen gaat nog maar eens op de vuist !
Nadat Jos Verstappen eerder al zijn opvliegend karakter demonstreerde bij een kart werdstrijd in Lanaken, heeft hij ook nu weer klappen uitgedeeld. Bij een wedstrijd in het Duitse Kerpen kreeg Verstappen het tijdens een heat aan de stok met een andere deelnemer en werd uitgefloten door het publiek. Op www.pitstop.tv kan je een verslagje lezen over de bokswedstrijd van Jos, alsook foto's ervan en tevens is er een link naar de algemene fotopage van die wedstrijd, waar trouwens ook ene Michael Schumacher aan de start stond.
In hoeverre dit Jos aan een F1-zitje zal helpen is niet bekend ![]() ![]() ![]() ![]() Moesten er toevallig mensen van MAK , die ook dit weekend te gast waren in Kerpen, iets meer weten over dit incident, dan kunnen ze in deze topic hun relaas neerschrijven. Last edited by Mistery; 02-12-2002 at 14:59. |
|
|||
|
|||
Aan het nummerplaatje achteraan de kart van Verstappen zie je maar al te goed dat er bij de grote jongens ook wel wat geduwd wordt.
Ik hoop dat alle kinderen en kartpiloten hier geen voorbeeld aan nemen want dit is weeral eens een bewijs dat het met de outdoorkarting de verkeerde weg opgaat. De belangen zijn te groot omdat iedereen hier de sprong van zijn leven wil maken. Geloof me, ik kan het weten na 4 jaar cowboy te hebben uitgehangen. Slaan is daar geen uitzondering. Voor hetzelfde budget rijden we nu een gans jaar TC, en zeker even plezant. Joske toch, beheers je eer ge slaagt. ![]() |
|
|||
|
|||
(01 december 2002) Vandaag heeft Jos meegedaan in de strijd om de Wintercup op de kartbaan in Kerpen. Jos had er zin in, en schreef zich in voor zowel de 100 CC klasse als de 125 CC handgeschakelde.
In de eerste heat sloeg de pechduivel meteen toe, en moest Jos met een gebroken ketting de strijd staken. In de tweede manche van de 125 CC wedstrijd belandde Jos na een touche met een andere rijder langs de baan en kon door deze eigen fout zijn weg niet vervolgen. In de 100 CC klasse ging het al niet veel beter. De eerste heat ging redelijk goed met een zesde plaats als resultaat. In de tweede heat moest Jos, liggend op de eerste positie, de strijd staken met een kapotte uitlaat; het gevolg van een botsing, waarbij een andere deelnemer van achteren hard bij Jos naar binnen reed. In de finale heat werd Jos door diezelfde deelnemer in de hairpin voor start/finish wederom van de baan gereden waardoor hij ver terugviel. Hij werd uiteindelijk door de kopgroep gelapt, waarbij hij wederom in aanraking kwam met dezelfde rijder. Jos belandde hierbij naast de baan en moest de strijd staken. Bij het uitstappen werd hij door de vader annex teambaas van diezelfde deelnemer verbaal onheus bejegend, waarbij het tot een woordenwisseling kwam. Uiteindelijk greep deze heer Jos bij zijn helm, wat het nodige duw- en trekwerk tot gevolg had, waarbij uiteindelijk Jos zich los kon rukken om zich daarna bij de wedstrijdleiding te melden om tekst en uitleg te geven over het voorval. Wij als redactie zijn er van overtuigd dat Jos dit voorval ten zeerste betreurt. Het was een smet op een heerlijk dagje karten, waar Jos zich, bovengenoemd incident daargelaten, uitstekend vermaakt heeft. Een uitgebreid verslag, met veel foto's, zal staan in de Dutch Devil, die nog voor de kerst bij alle fanclubleden op de deurmat zal vallen. Dit is wat de site van Jos zelf meldt. ![]() ![]() ![]() ![]() Bron: www.verstappen.nl |
|
|||
|
|||
Ga maar eens lezen op www.pitstop.tv , daar staat een andere versie van de feiten...
|
|
||||
|
||||
hmmmzzzzz gekleurde journalistiek op verstappen.nl
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Zeker weten. Goe bezig !!!
|
|
|||
|
|||
Inderdaad
Jos is op sommige momenten niet te pruimen. Toen ik nog karting (outdoor) reed (van 1994 -2000) kwam ik hem soms tegen op training. Hij vond het dan leuk om mensen, welke gewoon voor hun plezier kwamen rijden, van de baan te rijden door hen langs achter een tikje te geven. Deze mensen dierven dan niets terug doen. Tot hij op een bepaald moment toch mensen tegenkwam welke ervaring hadden. Hierbij lukte dat dan niet en kreeg hij dikwijls van hetzelfde laken een broek. Hij wist meestal wel wie hij uitkoos Met deze manier van doen is hij zeker geen voorbeeld voor de jeugd. Vanaf dat ik dit allemaal merkte ben ik geen supporter meer van Jos. NB.: Eerlijk toegegeven. Jos was natuurlijk wel sneller dan mij. Mijn ''kartcarriere" zit erop maar langs deze weg moedig ik toch de aanstormende talenten aan in om het even welke motorsporttak. Misschien tot volgend jaar in de touring cup. |
|
||||
|
||||
Tja frustratie Joske??
|
|
||||
|
||||
de opvolger van Bep van Klaveren is gevonden! The Dutch Windmill 2002.............
![]() Van klaveren is een oude pugilist uit de jaren '30 Ach waarom zou hij zich op de kartbaan anders gedragen dan in discotheek Spee te Echt ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 02-12-2002 at 20:09. |
|
||||
|
||||
Re: Verstappen gaat nog maar eens op de vuist !
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Blijkbaar is da besmettelijk, gasten van op zijn forum doen moeilijk op een Belgische F1-site, ze hebben de tellers laten verwijderen omdat ze dachten dat er iets mis was.
|
|
||||
|
||||
gewoon het forum van verstappen lezen.................
Pure humor, komt erop neer dat meer mensen het live hebben zien gebeuren dan dat ik op de foto's tel. Net zoiets als de eerste Woodstock, onder het motto: ik was erbij.......maar niet heus ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Jos: "wat een ophef..."
(02 december 2002) Het incident, waarbij Jos betrokken was gisteren in Kerpen, heeft hier en daar wat stof doen opwaaien. In een reactie op wat er gisteren langs de kant van het kartcircuit gebeurd is, zegt Jos: "voor alle duidelijkheid, ik vind het vervelend wat er gebeurd is. Maar zoals vaak, hoge bomen vangen veel wind. Er is van een mug een olifant gemaakt. Maar toch, ik liet me misschien iets teveel gaan. Kijk, ik ben een coureur met passie. Als ik ergens voor ga, dan geef ik me helemaal. Ook met zo'n wedstrijd, ja. Anders kan ik net zo goed thuisblijven." Maar wat is er dan precies gebeurd, volgens de visie van Jos? "Het is eigenlijk niet meer geweest dan een heftige woordenwisseling, noem het maar 'in het heetst van de strijd'. Na aanleiding van een touche waarbij ik en een andere karter van de baan schoten. Een typisch race ongelukje, iets wat bij de kartsport hoort. Bij mij is racen honderd procent inzet, dan pompt de adrenaline door mijn lijf. En dan reageer ik af en toe niet helemaal rationeel. Dan wordt er wat geroepen vanaf de kant en, ach. Achteraf kun je dan zeggen: je had beter eerst even tot tien kunnen tellen." Jos vindt de ophef rond het incident zwaar overtrokken. "Natuurlijk wordt alles weer overdreven. Ik heb Peter (de Bruijn, red.) gesproken en we konden er allebei gelukkig om lachen. We hebben het als volwassen kerels uitgesproken, zand erover. Om je een idee te geven, ik ken hem al bijna vijfentwintig jaar. Ik heb nota bene nog de nodige kartsuccessen met hem behaald en veel van hem geleerd. Dus je zou haast kunnen zeggen: als goede bekenden mag je elkaar af en toe eens goed de waarheid zeggen. Binnenkort zit ik geheid weer met hem aan de koffie." PS druk weekend, bij de voetbal slaat de keeper van Beveren ook een supporter tegen de grond. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|