![]() |
|
|
||||
|
||||
Komend voetbal seizoen
Post hier uw top-18 maar :-)
1) Brugge 2) Anderlecht 3) Standard 4) Lokeren 5) Genk 6) Lierse 7) STVV 8) Gent 9) RAFC 10) GBA 11) Moeskroen 12) Bergen 13) Heusden-Zolder 14) Cercle brugge 15) La Louviere 16) Charleroi 17) Beveren 18) Westerlo Jullie?
|
||||
|
||||
1) Brugge
2) Anderlecht 3) Genk 4) Gent 5) Standard 6) GBA 7) Lokeren 8) Lierse 9) STVV 10) Beveren 11) Moeskroen 12) Bergen 13) Heusden-Zolder 14) Cercle brugge 15) La Louviere 16) RAFC 17) Westerlo 18) Charleroi Tussen plaats 10 en 18 kan alles azowa switchen .... Ik verwacht een grote hoop degradatiekandidaten tot laat in de competitie
|
||||
|
||||
1) Anderlecht
2) Gent 3) Brugge 4) Moeskroen 5) Standard 6) Lokeren 7) Genk 8) Antwerp 9) Lierse 10) Cercle Brugge 11) Westerlo 12) Bergen 13) GBA 14) Sint-Truiden 15) La Louviere 16) Beveren 17) Heusden-Zolder 18) Charleroi
|
||||
|
||||
1) Brugge
2) Anderlecht 3) Lokeren 4) Genk 5) Cercle Brugge 6) Lierse 7) La Louviere 8) Standard 9) Gent 10) Westerlo 11) Sint Truiden 12) STVV 13) beveren 14) Heusden-Zolder 15) Chaleroi 16) GBA 17) RAFC 18) Bergen Last edited by Sway Bar; 07-08-2003 at 11:03. |
|
||||
|
||||
Antwerp en RAFC zijn dezelfde ploegen mijn vriend
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag in het voetbalkrantje van GVA even enkele interessante ontdekkingen gedaan:
*Suzuki verkast van RC Genk naar Heusden-Zolder ! ![]() ![]() *Crasson zit bij Lierse. Vind ik best spijtig, want die kerel leek me toch één van de beteren bij Rsca. *Filip De Wilde zit dit seizoen bij Sturm Graz in Oostenrijk ! Een dikke week terug liep hij er zelfs al -in z'n derde match- een rode kaart op, als keeper ![]() *Elke ploeg heeft wel wat spelers van boven 1982. Ik word oud ! ![]() *Kpaka van GBA naar Genk. Lijkt me best een verlies voor GBA. Financieel hoogstwaarschijnlijk niet. Als Kpaka het dit jaar bij Genk maakt, en europees kan spelen, dan zit hij binnen dit en een jaar bij een topclub. *Vital Borkelmans (!) zit met Cercle Brugge weer in 1ste. Houdt die kerel er dan nooit mee op ? ![]() *Zetterberg zit dus terug bij Anderlecht. Heeft d'r wel nog geen 'bal' mogen doen. Hopelijk draait Broos bij, en ziet hij in dat die Zweed écht nodig is ! We love Pär ! ![]() *Waar is De Bilde nu uiteindelijk verzeild geraakt ? Toch Lierse ? *Sonck naar Ajax. Benieuwd of het daar lukt. Hij heeft d'r in ieder geval een serieus zware taak, na de schitterende prestatie van Ajax vorig jaar in de CL. *Leekens als trainer van Moeskroen. Die kerel heeft toch ook overal gezeten, hé ! En laten we hopen dat Moeskroen geen 2de Lokeren wordt: alle afrikaanse kennissen van Leekens die eventjes mogen komen meevoetballen ![]() *wie gokt er mee: Welke ploeg zal dit seizoen als eerste failliet gaan ? Hoedanook, ik heb d'r zin in voor dit weekend ! Bestaat 'de gouden elf' nog ? 'k gaan eens meedoen, denk ik ![]()
|
||||
|
||||
Charleroi, Westerlo en Lierse gaan financieel de groostste problemen hebben dit seizoen.
De Bilde zou ruilen met Kone, dus idd naar Lierse. En sonckske komt er wel. Zlatan diep en sonck als zwevende spits. Ik ben eens benieuwd hoe de stand er na een speeldag of 4 uitziet. Dan heeft iedereen 2 thuismatchen gehad en kunnen de meeste al een analyse maken, en is het ook voor de doorsnee supporter mogelijk om een kleine analyse te make. Al kan een ploeg natuurlijk slecht starten en behoorlijk eindigen.
|
||||
|
||||
1) Anderlecht
2) Brugge 3) Genk 4) Standard 5) Lokeren 6) Lierse 7) Gent 8) Moeskroen 9) Sint-Truiden 10) GBA 11) Antwerp 12) Beveren 13) La Louviere 14) Bergen 15) Cercle Brugge 16) Westerlo 17) Charleroi 18) Heusden-Zolder |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() allé dan nummerke 7) La louviere |
|
||||
|
||||
1) Anderlecht
2) Genk 3) Brugge 4) Standard 5) Gent 6) Lokeren 7) Lierse 8) Moeskroen 9) Sint-Truiden 10) Heusden-Zolder 11) Antwerp 12) Beveren 13) GBA 14) Bergen 15) La Louviere 16) Westerlo 17) Cercle Brugge 18) Charleroi |
|
||||
|
||||
1. Anderlecht
2. Standard 3. Club Brugge 4. Lierse 5. AA Gent 6. Genk 7. Lokeren 8. GBA 9. Heusden-Zolder 10. Sint-Truiden 11. Beveren 12. Moeskroen 13. Antwerp 14. Cercle Brugge 15. Westerlo 16. La Louvière 17. Bergen 18. Charleroi |
|
||||
|
||||
Mij maakt het nie uit wie er wint, voetbal vind ik gewoon nie interessant.
|
|
||||
|
||||
ikke ook ni redje
![]()
|
||||
|
||||
Bravo voor uw gewaardeerde en interessante mening.
Nu terug on-topic, aub. Geen verrassingen dit weekend. Genk heeft wat pech gehad in het Jan Breydelstadion, Anderlecht makkelijk voorbij Antwerp. Heusden-Zolder - Cercle Brugge was naar het schijnt huilen met de pet op: eerste klasse voetbal ? ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb Germinal Beerschot als 6e in mijnen pronostiek staan he
![]() Na dit weekend ben ik ervan overtuigd dat ze dat gaan halen ook ... Knap voetbal, lef, enthousiasme ....... In niets te vergelijken met de 11 vodden die vorig jaar op de plein stonden op het kiel .... Als Victor dit niveau ff aanhoudt spreken ze op het kiel nooit meer over Kpaka. Zonder kwaad te spreken over Kpaka moet ik toch wel stellen dat Victor op techniek pakken beter uit de voeten kan dan Kpaka.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|