![]() |
|
|
||||
|
||||
*** LMES - 1000km of Spa - de foto's ***
En omdat ik tijdens mijn dag verlof foto's van de Belcar ging nemen, ook maar enkele genomen van de LMES trainingen op vrijdag.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Guido; 17-04-2005 at 18:38. |
|
||||
|
||||
Close-ups
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Guido; 17-04-2005 at 18:36. |
|
|||
|
|||
Op racingworld.be staan heel wat foto's van de vrije training gisteren: http://www.racingworld.be/nieuws/2023/ en http://www.racingworld.be/nieuws/2025/
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hmm, op die laatste foto : PACINGWORLD.BE, net geprobeerd en werkt niet : stevige flater en moet het Racingworld.be niet zijn?
|
||||
|
||||
Ja, natuurlijk moet het Racingworld.be zijn, maar om één of andere reden is een stukje van de R verdwenen. Op bijgaande foto zie je de wagen van de andere zijde.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
BTSpictures.be was het afgelopen weekend uiteraard ook in Spa voor de LMES in beeld te brengen.
Vanaf morgen zullen -normaalgezien- de foto's van de ooooo zo machtige proto's online staan, net als van de bloed mooie GT's die ook rondtoerden op de track van Spa. Hieronder alvast enkele theasers: More? morgen dus op BTSpictures.be! |
|
|||
|
|||
Weeral mooie foto's. Ik kan over mijn eigen zeggen dat ik ook heel geslaagde foto's heb maar ik kan mijn foto's momenteel niet verkleinen omdat ik nog geen fotoshop heb, spijtig.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote: