![]() |
|
|
|||
|
|||
Red Bull - Honda?
Quote:
Ik dacht juist de Cosworth van dit jaar een zeer goede motor was en dat dit misschien eentje deeltje van het voorlopige succes was ![]() Last edited by gwyllion; 09-03-2005 at 15:40. |
|
|||
|
|||
Wie kan er nog volgen? Klopt dit lijstje ongeveer?
Sauber: Ferrari -> BMW Red Bull: Cosworth -> Honda Midland: Toyota -> Ferrari (en Dallara chassis) Dubai: Mercedes (allemaal geruchten natuurlijk) Wat betekent dit voor Minardi? Gaat Cosworth nog wel een motor maken als ze dat alleen maar voor Minardi moeten doen? Misschien de Toyota klanten motor? |
|
|||
|
|||
Meer info op f1racing.nl.
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dus die klantenmotor van Ferrari voor Midland lijkt onwaarschijnlijk. Last edited by gwyllion; 09-03-2005 at 16:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit jaar wordt volgens mij dé inzinking. Stoddart ligt constant dwars, de wagen is in geen enkel opzicht een verbetering tov seizoen 2004, de coureurs zijn eens te meer onervaren met F1-bolides en een echte hoofdsponsor ontbreekt, met wat gekluns heeft Stoddart Trust en Willux kwijtgespeeld. Minardi gaat sinds 2000 niet meer voor continuïteit. Waar andere teams als doelstelling punten en finishen van races hebben, heeft Minardi als doel het seizoen te overleven. Eens moet het dus fout lopen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Wat betreft Stoddart en F1. Stoddart is zeer zeker een liefhebber van de sport en/of show...............maar hij is nog meer een speculant. Stoddart heeft destijds niet Minardi opgekocht uit liefde of medelijden. Stoddart dacht met de koop van een startplek in de F1 op korte termijn een bak geld te kunnen verdienen. Eind jaren '90 was er al een tendens gaande dat Fabrikanten belangstelling toonde voor de F1. Startplekjes waren destijds schaars en dus duur. Pech voor Stoddart dat Arrows en Prost op de fles gingen, opeens was de nood niet meer zo hoog. Toyota kon simpelweg een lege plek opvullen. Ok ze moesten wel een flinke borg betalen maar die krijgen ze in de loop der tijd terug. Het verblijf van Stoddart in de F1 duurt hem langer dan hem lief is, zijn hoop is nu gevestigd op GM of Volkswagen / VAG. Van andere fabrikanten hoeven we niks meer te verwachten qua F1. Concerns zoals VAG of GM zullen pas instappen vanaf 2008, als de ellende van Bernie en de GPWC voorbij is. Mocht GPWC de strijd winnen dan is dat gedoe over startplaatsen ook voorbij. Conclusie: Paultje heeft gegokt en verloren.........maar dit is uiteraard mijn eigenwijze mening ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Hmmm, ik weet het nog zo niet.
Paul Stoddard voelt zich waarschijnlijk gesteund door de GPWC. Ik vermoed dat hij beloftes heeft gekregen, mss een motordeal, mss harde dollars, wie weet. Want zeg nu zelf, de acties die Stoddard in Australië ondernam zijn je reinste zelfmoord. Tenzij je gesteund wordt natuurlijk. En ik denk niet dat Stoddard zo dom is om zelfmoord te plegen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|