![]() |
|
|
||||
|
||||
Wanneer Porsche killers in FIA-GT?
Het deed me eerlijk gezegd deugd dat afgelopen weekend de dominantie van Porsche een serieuze deuk heeft gekregen. Zowel in Spa als over de plas in de VS kregen ze toch wel een uppercut te verwerken. Boxers van dienst waren respectievelijk TVR en Panoz.
![]() |
|
||||
|
||||
Als ik mij niet vergis, rijden er al TVR's in FIA-GT?
en naar ik heb opgevangen wordt er aan gewerkt om zo'n Panoz over de grote plas te keilen, maar meer als een gerucht zou ik daar niet van maken, voorlopig
|
|||
|
|||
Hopelijk komt je wens uit Scapa. Ik hoop er eigenlijk ook op. Als je ziet hoe een mooi gevecht het was in de ALMS voor de eerste plaats in GT2 zat je echt op 't puntje van je stoel, ronde aan ronde waren de Panoz en een Porsche aan het strijden, bumper tegen bumper, gewoon prachtig.
Mvg |
|
||||
|
||||
http://www.americanlemans.com/Galler...5191337750.JPG
http://www.americanlemans.com/Galler...5191656343.JPG Schitterende wagen vind ik persoonlijk. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Hopelijk komt Ferrari snel met een 430 of zo. ![]()
|
||||
|
||||
Bovendien is het nu gezien de zeer lage dollar hét aangewezen moment om in de VS een auto te kopen! In de Belcar zou deze wagen ook niet misstaan...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Rijd er ook niet zo een Panoz rond in de DSC? Vind hem niet echt bepaald mooi. Maar ieder zyn mening natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar rijdt inderdaad af en toe een Panoz mee maar die heeft buiten de naam van het merk 0.0 gemeen met deze hoor. @bart vdc: dat hier krijgen is nog het minste probleem van al vermoed ik... |
|
|||
|
|||
Het grootste probleem om hem hier te krijgen is zorgen dat de papieren in orde zijn. En dat is een ander paar mouwen. Maar nu terug On-Topic.
Mvg |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|