![]() |
|
|
||||
|
||||
Euro Racing Show, Brussel - 24, 25 en 26 maart 2006
Elke nieuw initiatief in de autosport is ééntje
![]() In het persbericht staan enkele leuke onderwerpen, het leukste is misschien nog de vrijdagmiddag: Quote:
Sauber C13 uit 1994 C15 uit 1996 C18 uit 1999 C21 uit 2001 C22 uit 2003 C23 uit 2004. Ligier JS7 van Jacques Laffite JS25, de JS37 van Thierry Boutsen JS43 Olivier Panis/Monaco. JS49, het Sport Prototype van de nieuwe generatie het nieuwste F3-chassis van de Franse constructeur Ik mis de 45 KM/U wagens van Ligier ![]() Meer info op http://www.pole-position.lu/ Vrijkaartjes? Volgens mij zijn die hier nog te krijgen ![]() Met de ene vrijkaart krijg je de andere twee ![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik ga zaterdag een kijkje nemen, met men nieuw fototoestel wat fotokes pakken van zeker de Corvette's
![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
De Testdag vindt plaats op High-Tech-Test-Track Paul Richard. (Zuid-Frankrijk). Dus de wagens zullen daar waarschijnlijk zaterdag heen gaan.... |
|
|||
|
|||
Ben gaan kijken, vorig jaar in Lxb. Schitterende show, als ze dat in Bxl kunnen herhalen zal 't de moeite zijn!
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ga zondag. Kijk er naar uit.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik denkd at ik ook wel ga gaan. IS zien of we de onprettige associatie : brussel+ racing show kunnen uitwissen.
|
||||
|
||||
GLPK C5-R zal ook aanwezig zijn.
De persvoorstelling van PSI geschrapt, wat al langer bekend is.
|
||||
|
||||
De Jaguars van TRI zullen waarschijlijk iets minder British Racing Green zien dan afgelopen jaren gezien de niewe sponsor
![]() Wat betreft Bertrand Baguette schijnt er groot nieuws te zijn, zelfs Joan Villadelprat is aanwezig op de persvoorstelling. Zou dat iets te maken hebben met het LMP-project van Epsilon Euskadi? De vrijdagmiddag kon dus weleens de moeite zijn ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
The Judge en ik zullen zaterdag aanwezig zijn. Zo kunnen we ook nog enkele persvoorstellingen meepikken é.
Misschien zien we wel enkele Paddockers! Mvg... |
|
||||
|
||||
Kga ook zaterdag denk ik(merci Transporama voor de gratis kaart!),kga vooral voor de F1 wagens te bewonderen,dit is eigenlijk nog maar de tweede race beurs die ik bezoek na Hasselt in 2002
![]() Ik hoop dat deze beurs veel volk zal lokken,want ik snak,net als vele,naar een echt degelijke autosport-beurs in belgie,ik woon in W-VL en das zo een beetje ver van alles op autosportgebied,ma na een uurtje en een kwart ben ik toch al in Brussel..
![]() Last edited by schumivill; 23-03-2006 at 23:42. |
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.bertrand-baguette.com/calendrier2006.jpg Dus ik schat F. Renault 2.0 Eurocup en een Frans kampioenschap met Epsilon. De LMP/GTP lijkt me vroeg want die is voor 2007. Last edited by FIRE; 24-03-2006 at 00:08. |
|
|||
|
|||
Kan het even niet laten maar op de beurs pakken we uit met enkele leuke zaken voor de liefhebbers:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote: