![]() |
|
|
||||
|
||||
2005 GP Engeland
Quote:
![]() 'Maar bij de laatste kwalificatierit kon hij die prestatie nooit herhalen'....hij MOCHT het niet ! ![]()
|
||||
|
||||
leve sporza
![]()
|
||||
|
||||
haha geweldig artikel
|
|
||||
|
||||
Juist een mailtje naar sporza gestuurd, is zien of ze reageren.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() het huidige artikel luidt nu gewoon: Quote:
![]() Kan iedereen overkomen. Bovendien doe ik mijn petje af voor de kerels bij Sporza; heersende site namelijk. Beeldmateriaal, extra nieuws, e.d. ![]()
|
||||
|
||||
net op pitstop.tv gelezen
'Michael Schumacher blunderde wel, toen hij op het einde van VT 1 ongeconcentreerd zonder veel erg inreed op de Williams van Nick Heidfeld.' ai ai da begint al goed ![]() ik hoop in iedergeval dat kimi en schumi dichter bij alonso kunnen komen dit weekend.. (in het kampioenschap) |
|
||||
|
||||
kben eens benieuwd of er een sanctie volgt.
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.raisport.rai.it/raiSportS..._10629,00.html tonen slechts een tikje, de gevolgen laat RAI niet meer zien ![]()
|
||||
|
||||
Het is blijkbaar aan de pitingang, doordat Schumacher te laat vertraagt. Normaal zou dus een boete van een paar duizend dollar moeten volgen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() edit : ps .. weer al een race zonder tabaks reclame ![]() |
|
||||
|
||||
ja, da's het europese luik van het kampioenschap he.
|
|||
|
|||
Raikonnen heeft weeral motorpech en zijn motor zal vervangen worden waardoor hij opnieuw 10 plaatsen verliest. Hij kan de overwinning dus op zijn buik schrijven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Autofan; 09-07-2005 at 13:14. |
|
||||
|
||||
2de is eerste verliezer he, dus niet winnen
|
|||
|
|||
Alonso Pole....
![]() ZO word je wereldkampioen he, niet de snelste auto, maar maximaal de problemen/fouten van anderen benutten en zelf het maximum presteren... Pech weeral voor de ijsman - maar that's motorracing. Zou hij zwaar geladen zijn? aan de tijden te zien niet... Montoya weet ik niet goed, foutje of zwaar? Ik zie Alonso morgen 1 of 2 worden. What's up with Fisichella? Heeft die nu echt slechter materiaal, of andere strategie of zo? Niet zo goed bezig ![]() MSC zijn rondje was gewoon slecht, zoveel kleine foutjes... of hij is loodzwaar natuurlijk. Eens curieus wat Trulli gaat uitspoken morgen! Als Toyota zo voortdoet is dat misschien wel DE outsider voor de WDC volgend jaar. ![]()
|
|