![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Mosley zegt dat je regeltjes moet volgen. Mosley ziet echter geen verschil tussen "blankets" en "boxes"
Waar is de FIA mee bezig... FIA 2005 F1 regulations article 75F: Quote:
![]()
|
||||
|
||||
eerst goedkeuren .... dan pas gebruiken
Lijkt me nochtans de logica zelve ... Misschien kunnen we voor michelin een variant maken .... ==> eerst testen ... dan gebruiken ![]() Bovendien kunnen andere teams dan ook gebruik maken van zulke tire boxes als ze menen dat er een positief effect mee te halen valt. Dus waarom zo mekkeren ...
|
||||
|
||||
Ik denk dat bij velen onder ons het imago van de FIA pas terug oke is als ze eens beslissingen TEGEN Ferrari gaan nemen.
|
||||
|
||||
Jammerlijke maar correcte vaststelling Finish...
als ik zie hoeveel mensen hier menen dat Ferrari mee schuld heeft aan het debacle vorige week... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
McLaren en Renault hebben dit seizoen al bijna volledig kunnen profiteren door het knoeien van Ferrari en Renault ... I can't blame them
|
|||
|
|||
zoals reeds vroeger vastgesteld en opnieuw bevestigd. Alles lijkt zich te resumeren tot een discussie pro of contra Ferrari. En in functie daarvan heeft de FIA (Max Mosley dus) gelijk of ongelijk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
McLaren en Renault hadden een goede wagen. Het was Michelin dat knoeide en zo 'hun' teams de das omdeed. |
|
||||
|
||||
Ja, al goed en wel.
Maar geef dan af op Michelin... Ik snap nog altijd niet hoe Ferrari daar eigenlijk is in betrokken hoor :s Trouwens, de grootste 'profiteurs' zijn toch wel Jordan en Minardi zeker? Die hebben nu een veelvoud van punten dan dat ze anders zouden krijgen. Mooi zakcentje... Maar daar hoor je niemand over... Alleen Ferrari, die hebben de boter gegeten omdat de bandenfabrikant van hun directe concurrenten hun huiswerk niet hebben gedaan... Tja, die logica snap ik nu, anderhalve week na de feiten, nog altijd niet... |
|
||||
|
||||
Ferrari treft geen schuld, Michelin 100% (en mss de FIA ook nog).
Maar Ferrari heeft gewoon ervan kunnen profiteren om in het kampioenschap dichter te komen bij Raikkonen en Alonso, die beiden niet hun punten kunnen verdiend hebben dankzij de fout van Michelin. Maar ondaks dat heeft Ferrari (Schumi) toch geprofiteerd voor punten in't WK zeker ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Intern in de oventjes zitten er blankets die gebruik maken van dezelfde "resistive heating elements" .... Hiermee voldoet Ferrari aan de regel betreffende de bandenwarmers Quote:
Ontwikkeling is creatief zijn binnen de grenzen van het reglement. ![]()
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik een open deur intrap als ik verklaar niet echt Ferrari-minded te zijn. Toch zie ook ik hier niet echt een overtreding van het reglement in. Zoals Airco zegt is het eerder een creatieve interpretatie van dat reglement. Ik zie er geen graten in...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|