![]() |
|
|
||||
|
||||
Rallywagen op handelaarsplaten
Even een vraagje over een rallywagen op Z platen:
Mijn kadettje is altijd keurig mooi ingeschreven en gekeurd geweest volgens de standaardprocedure voor rallywagens. Dus racekeuring geldig voor 6 maanden, gewonen wegkeuring geldig voor een jaar. Nu krijg ik de mogelijkheid om mijn wagen op Z platen te laten racen, maar hoe zit het dan met de keuring? Is de groene kaart van de platen voldoende of moet deze nog een keuring ondergaan om aan wedstrijden mogen deel te nemen? (buiten dan de normale pre-keuring) Het zou sowieso een hele brok schelen in het budget, maar is dit echt de moeite of komen er nog formaliteiten bij kijken? Aangezien ik veel groen witte platen zie in het servicepark denk ik dat ik hier wel de nodige anwoorden zal vinden! ![]() Alvast bedankt Greetz |
|
||||
|
||||
Alé mannen????
Niemand???? ![]() greetz ... |
|
||||
|
||||
Heb er geen idee van,
de VAS bellen, dat lijkt me het makkelijkst. Of op een rallye aan je collegas vragen. Success ermee mvg, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Tja, daar wringt nu juist het schoentje!
Bij de VAS krijg ik 3 verschillende versies te horen! Tis precies of ze liever nie hebben dat je met zo een plaat arriveert! Kzal er wel achter komen! *gniffel* @ jo: Heb jij geen grotere mailbox want ik heb nog altijd een paar foto's van ne prachtige mini voor jou! ![]() Greetz ... |
|
||||
|
||||
Ik heb net gezien dat de josmets@hotmail.com vergroot is naar 25mb, anders heb ik ook nog josmets@gmail.com en smets@axias.be. beiden onbeperkt
Alvast bedankt voor de Fotos. mvg, Jo |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|