![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
in aanbouw : 1/24 tamiya peugot 206 2003
weeral een nieuwe tamiya kit ( die ik op de kop heb getikt via ebay
![]() ![]() Dus hier zijn al een paar foto's ![]() ![]() ![]() ![]() laat de commentaar maar komen |
#2
|
||||
|
||||
Goeie start! De laklaag ziet er in ieder geval top uit.
|
#3
|
||||
|
||||
mooi werk goe bezig
|
#4
|
||||
|
||||
looks good! toch nog een vraagje: heb je de de binnenkant en onderkant(grijs) ook gespoten? ik schilder dit telkens maar ziet er op u foto's best wel knap uit!
ik weet niet met wat je de witte lijnen zal afplakken, maar ik herinner me van mijn model dat er hier een daar wat verf was tussen gelopen maar heb dit toch nog redelijk kunnen wegwerken. veel succes verder! |
#5
|
||||
|
||||
nog niet veel meer gedaan , juist wit erop gezet en nergens "lekken" gehad
![]() |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
Hey David V, heb je nog wat foto's van dat diorama ? Ziet er strak uit.
|
#8
|
||||
|
||||
Een kleine kritische noot mag ook al eens eh. Ik vraag me dus af waarom je in hemelsnaam eerst de body rood spuit en daarna wit erover spuit. Dat lijkt me de omgekeerde wereld en om problemen vragen. Alhoewel ik moet toegeven dat je op de foto's te oordelen blijkbaar niet al te veel problemen gehad hebt.
Maar in de regel is het zo dat je altijd werkt van lichte kleuren naar donkere kleuren, dit om de dekking van de verschillende lagen ten goede te komen. Rood dekt beter op wit dan omgekeerd bv. Misschien een tip om te onthouden? Verder niets dan lof hoor, mooi modelletje! |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ga er meestal vanuit om vanboven naar onder te spuiten dus daarom ook hier eerst het rode en dan pas het witte. Kans op "lekken" is naar mijn mening dan ook altijd minder en heb zo nog nooit last gehad van niet goed te dekken. Maar zal het zeker onthouden ![]() |
#10
|
||||
|
||||
Hier een kleine update.
Heb groten deels de onderkant van het chassis compleet gemaakt. Moet zeggen dat het een zeer leuke kit om bouwen is waar al vrij veel details van zichzelf inzitten. Alleen jammer dat het grote deel van de onderkant weggestoken worden achtere beschermplaten. De foto's spreken voor zich ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() alle commentaar en noten welkom ![]() |
#11
|
||||
|
||||
WOW. Meer valt daar niet over te commentarieren.
![]() |
#12
|
|||
|
|||
Ik vind het ook altijd spijtig dat er zoveel details verloren gaan door die beschermplaten. Meestal opteer ik dan om ze niet te schilderen en ze 'doorzichtbaar' te plakken. Zo heb je de indrul van de beschermplaten, maar zie je toch nog de details.
|
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Nice job Dragonlfy! ![]() |
#14
|
||||
|
||||
hey iedereen bedankt voor de commentaar hé
![]() Hier zijn we dan weeral met een kleine update. Cockpit zit bijna compleet ineen met zelf gemaakte gordels derin om het iets leuker eruit te laten zien. Aleen vind ik niet echte goede foto's van de cockpit om dat ik hier een daar wat bekabeling zou willen aanbrengen. De rolkooi moet nog wel vastgemaakt worden. Ook aan de body ben ik begonnen om de decals derop te zetten en gaan dan na het vernissen de ruitenrubbers nog spuiten. Hier zijn de foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Veel plezier met de foto's ![]() |
#15
|
||||
|
||||
Met welk materiaal worden die gordels eigenlijk gemaakt??? Die stoffen gedeeltes bedoel ik dan, want voor mijn celica van Loix zitten van die etch-parts bij om aan de gordels te zetten... En ik wil eigenlijk eens af van dat plak-gedeelte, lijkt leuker met echte stof...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|