![]() |
|
|
View Poll Results: Wie wint er op Paul Ricard? | |||
#1 Vitaphone Maserati MC12 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 10.53% |
#2 Vitaphone Maserati MC12 |
1 | 5.26% |
#4 GLPK-Carsport Corvette C6-R |
5 | 26.32% |
#5 Phoenix Racing Aston Martin DBR9 |
4 | 21.05% |
#23 AM Racing BMS Aston Martin DBR9 |
1 | 5.26% |
#24 AM Racing BMS Aston Martin DBR9 |
1 | 5.26% |
#33 Race Alliance Aston Martin DBR9 |
0 | 0% |
#34 PSI Experience Corvette C6-R |
2 | 10.53% |
Overige, Red Racing Lister, BS Lambo, Balfe Saleen... |
1 | 5.26% |
#9 Zakspeed Saleen SR7 |
2 | 10.53% |
Voters: 19. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Poll FIA GT Paul Ricard
Wie wint de 5de Manche van FIA GT te Paul Ricard?
Wel rekening mee houden met de strafgewichten die voor sommigen zéér hoog liggen! |
|
||||
|
||||
Mark (of andere moderator) kun je als dat nog mogelijk is
#9 Zakspeed Saleen SR7 Nog toevoegen aan de lijst?? Want ben hem er vergeten bij te zetten ![]() |
|
||||
|
||||
Moeilijk kiezen wie er gaat winnen. Ik hoop een C6-R natuurlijk van het Nederlands/belgische GLPK Carsport team of het andere Belgische C6-R van PSI.
Mijn top 3 wat ik wil: 1. 4 GLPK-Carsport 2. 34 PSI Experience 3. 5 Phoenix Racing Mijn top 3 wat ik denk volgens de prestaties van het team: 1. 9 Zakspeed 2. 4 GLPK-Carsport 3. 2 Vitaphone Racing |
|
||||
|
||||
3 kanshebbers volgens mij:
GLPK C6-R, Zakspeed Saleen en Maserati Nr2. BMS en Race ALliance AM's samen met de PSI C6-R de underdogs maar geloof ik niet 100% in. De Maserati Nr.1 en de Phoenix AM hebben té véél ballast. Ik tip Zakspeed Saleen als winnaar... nu nog wachten of er 1 of andere moderator zo vriendelijk kan zijn hem er ff in te voegen bij de keuze's ![]() |
|
||||
|
||||
ik heb voor de c6r van glpk gestemt.. ik hoop op een dubbel voor corvette, met op de 3de plaats de saleen van zakspeed
|
|
||||
|
||||
Ik hoop dat Phoenix wint.
![]()
|
||||
|
||||
Zou graag Zakspeed of Phoenix zien winnen maar het zal wel een van de vitaphones worden met vooral de 2 die de meeste kans maakt ..
|
|
||||
|
||||
Even afwijken van het onderwerp:
Misschien is het mogelijk om voor het seizoen 2007 net zoals bij het rally-gedeelte van dit forum, een "kampioenschap" op te richten voor verslaafde gokkers zoals we allemaal zijn ![]() |
|
||||
|
||||
Waarom niet e? Maar hoe ver ga je dan gaan? Pole en winnaar? Of de snelste rondetijd er nog bij? Tijd van de pole?
|
|
||||
|
||||
Ik zou het niet te moeilijk maken: eerste drie plaatsen algemeen en de wagen met de snelste rondetijd.
Als blijkt dat dit te gemakkelijk is op het einde van het seizoen, dan kan je nog altijd diversifieren, door bv het van iedere klasse te doen, en/of de juiste rondetijd te vragen of nog meer zaken. |
|
||||
|
||||
Bedankt aan de moderator die zakspeed saleen heeft toegevoegd!
Wat ik wel raar vind zijn al die stemmen voor de PHoenix dbr9 en maserati #1. Deze rijden op Paul Ricard met 100KG ballast... lijkt mij echt wel té veel om voor de overwinning te gaan.. |
|
||||
|
||||
Ik heb voor de Maserati MC12 #2 gekozen. Die 125 kg balast voor de #1 en 100 kg balast voor de Phoenix AM is er gewoon teveel aan.
De Saleen is iets trager geworden sinds het verkleinen van de achtervleugel, dus schoten nog enkel de GLPK en PSI Vettes, de BMS Astons en de Maserati nr. 2 over. Het liefste zie ik dan de BMS astons winnen, maar ik denk dat ze qua snelheid een beetje zullen tekortschieten (vooral op de #2). GLPK maakt ook veel kans en dat maakt de keuze redelijk moeilijk. ![]() Dus als Top3: 1. Vitaphone Maserati MC12 #2 2. GLPK Corvette C6-R #4 3. Zakspeed Saleen S7R #9 Mijn persoonlijke top3 zou er anders uitzien ![]() 1. Phoenix AM #5 2. BMS AM #23 3. BMS AM #24 Zo'n kampioenschap voor de Fia GT zou ik ook wel zien zitten volgend jaar. Lijkt mij wel tof. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() @ Belle, tekortschieten van snelheid is door de Pirelli rotbanden.
|
||||
|
||||
van de BMS Astons toch?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()