![]() |
|
|
||||
|
||||
De nieuwe Schumacher: Mclaren?
http://www.f1-live.com/f1/en/headlin...11093545.shtml
Quote:
nu Schumi weg is, en geen duitse piloten/teams onmiddellijk voor een overwinning zullen meedoen, dan maar Mclaren voor het Duitse volkslied laten zorgen?
Last edited by marcel; 12-04-2007 at 14:37. Reason: foute link |
|
||||
|
||||
Mag ik effe opstaan, weer gaan zitten en het stuk opnieuw lezen?
DIT menen ze toch niet serieus zeker? |
|
||||
|
||||
Ik vind dat redelijk normaal, bij Renault wilden ze toch ook de Marseillaise en niet God Save the Queen. Dus waarom niet bij Mclaren, dat toch grotendeels van Mercedes is, het Duitse Volkslied.
|
||||
|
||||
Wat een onzin zeg. Het team is nog steeds engels. Die vergelijking met Renault gaat ook niet op, aangezien Renault een frans team. Dat de fabriek in Engeland staat doet daar niks aan af.
|
|
||||
|
||||
Renault heeft ook een fabriek in Frankrijk (Viry) of is die gesloten?
Mclaren is, zolang het niet volledig overgenomen wordt door Mercedes, nog altijd Brits. |
|
||||
|
||||
Dat is juist en ik denk dat de F1-motoren daar gemaakt worden. Het chassis wordt in Engeland gemaakt.
|
|
|||
|
|||
Dit was ook mijn reaktie toen ik het las. Domme opmerking van die Duitsers
![]() |
|
||||
|
||||
zodra het team mercedes heet,vind ik dat het duitse volkslied moet gedraaid worden !
maar zolang het mclaren mercedes heet... |
|
||||
|
||||
...zou het Nieuw-Zeelandse volkslied gespeeld moeten worden
![]() |
|
||||
|
||||
Neen, want het is/was overgenomen door een Brit. En daarmee werd het een Brits team. Ik begrijp Mercedes niet zo goed. Ook al zouden ze meer dan 50% van de aandelen hebben (?) dan nog is het maar de vraag onder welke handelsrechtbank enz. de zaak geregistreerd is enz. enz.
Dat ze de hoofdzetel in Stuttgart zetten en alles onder Duits recht doen, dan kunnen ze hun volkslied hebben, maar tot die tijd zal het wel Brits blijven. Wat een geneuzel weer... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
M.b.t. Schumacher, Duitsland en TV => De TV-cijfers voor de F1 zijn dramatisch ingezakt in Duitsland in het post-Schumacher tijdperk. Schumi-fans zijn dus niet per definitie F1-fans geweest. De aanwezigheid van MB, BMW en een partij Duitse coureurs veranderen hier niets aan.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |