De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-12-2001, 14:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Talking Rubens durft niet meer te rijden, Jos in 2002 naar Ferrari!

van het verstappen forum.......

Hallo Forummers,
zojuist op het internet gelezen dat Rubens de laatste weken enorm aan het twijfelen is geslagen of hij door moet gaan met F1-racen.

De twijfel is de laatste weken enorm gegroeid nu hij, buiten het seizoen, meer tijd heeft voor zijn kleine en zijn vrouw. Het besef dat dit geluk ernstig verstoord kan worden door een ongeluk in de racerij doet hem enorm twijfelen.

Volgens het stukje zijn Todt en Brawn, op verzoek van Rubens, vorig weekend gezamenlijk bij hem op bezoek gegaan in Brazilie. Rubens, op en top gevoelsmens, heeft nu hij al weer lange tijd in Brazilie is in alle rust een aantal zaken op een rijtje kunnen zetten. De ongelukken van het afgelopen jaar van Zanardi maar zeker ook van Burti maken hem onzeker. Volgens dezelfde bron heeft zijn bezoek aan Burti in het ziekenhuis, na GP Spa, diepe indruk op hem gemaakt.

Tijdens het afscheidsfeest van Alesi heeft Rubens ook uitgebreid gesproken met Hakkinen. Hoewel ze niet vaak met elkaar omgaan, hebben ze die avond toch lang met elkaar gesproken. In de kleine wereld van de daar aanwezige coureurs schijnt sinds die avond het besef te zijn doorgedrongen dat Rubens serieus twijfelt over deelname aan het seizoen van 2002. De periode er na in Brazilie heeft dit gevoel alleen maar versterkt.

Wellicht dat dit de rust verklaard rond het kamp Verstappen inzake de onrust door de verhalen rond Frentzen. Immers in het stukkie wordt melding gemaakt van het feit dat het duo Brawn en Todt al voor hun bezoek aan Rubens in gesprek zijn geweest met Jos en Huub. Dit hebben ze gedaan omdat hen al duidelijk was dat Rubens niet goed in zijn vel zit. De keuze voor Jos schijnt alles te maken te hebben met het goede contact van Jos (of Huub) met Jean Todt. De mogelijke vriendschap met Michael heeft er niets mee te maken. En wordt zelfs door Brawn als een dreiging gezien voor het competitiegevoel tussen beide. Todt is er van overtuigd dat als beide heren in hunauto zitten er maar 1 ding geldt, en da's willen winnen. Todt, maar ook Brawn, zien wel het voordeel in van de vriendschap als het gaat om het testen en doorontwikkelen van de auto voor 2002.

Het zal mij benieuwen. Ooit eerder schijnt Jos met Todt aan tafel te hebben gezeten. Dat was volgens mij nog in de periode dat Irvine bij Ferrari zat.

Komende week ben ik op vakantie, sterker nog, ik vertrek over een uurtje. En ik verwacht daar geen Iternet te hebben, dus tot over een week!

Groeten,
Coziewozie

Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 16-12-2001, 15:26
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Ja en Rosset heeft een testcontract bij McLaren en de aarde is plat en varkens kunnen vliegen

Last edited by Sennake; 16-12-2001 at 16:36.
Reply With Quote
Old 16-12-2001, 17:33
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

En ook coulthard begon te twijfelen en ik wordt volgend jaar 1e piloot bij mclaren. ;D
Old 16-12-2001, 18:07
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Thumbs down

das echt humor daar, neerlands "slimste" autosportfans........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-12-2001, 01:27
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally posted by raceboy
Ja en Rosset heeft een testcontract bij McLaren en de aarde is plat en varkens kunnen vliegen
Ik heb vorige nacht varkens zien vliegen.

-zone Palm is toch wel lekker eh, en daar blijfde maar aan drinken, jom !
Old 17-12-2001, 23:29
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Héla, héla, ik zou wél graag eens af en toe een Ferrari in den decor zien willen vliegen, en zeg nu zelf, wie kan dat professioneler dan de Jos? En meestal doet hij zich géén zeer. Misschien kan hij eens voor een mooie hoge neus zorgen bij de ferraristal...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules