![]() |
|
|
||||
|
||||
Boek Dutch Supercar Challenge 2001-2005
Zoals jullie wellicht al enkele dagen hebben gemerkt is er een banner van de Dutch Supercar Challenge op ons forum actief. De deelnemers aan De Paddock Live-Quiz zullen aangenaam verrast worden
![]() Iemand die nog op het zoek is naar een leuk kerstkado met vele mooie foto's en een strakke DVD kan dit boek eens overwegen. Zelf ben ik al een tweetal weken de gelukkige bezitter van dit boek (eerlijk betaald ![]() ![]() Wat betreft DSC 2006, daar kan weleens een sterk Belgisch sterk tintje in te bespeuren zijn ![]() Onderstaand een recensie die vrij nauw aansluit hoe ik het boek zelf gelezen heb: Quote:
Keer op keer weet het DSC zijn fans en liefhebber tevreden te stellen ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 18-12-2005 at 02:26. |
|
|||
|
|||
En nu mijn vraag Mark.
Waarom mag een Nederlands boek hier wel een banner hebben en in de Mediacorner staan, en een Belgisch boek niet. Ik weet dat we samen een actie doen, maar deze zaken steken wel de ogen uit hé. 2 maten en 2 gewichten, neen hoor ![]() ![]() We hebben trouwens contact gehad met deze mensen betreffende het boek. Het is een fotoboek, mooi opgemaakt en knap in elkaar gestoken. Over 1 ding was Dirk het compleet met me eens. Dit boek uitbrengen in een andere taal is omwille van de opmaak compleet uitgesloten, maar dat is technisch. Dit boek is zeker een aanrader. Last edited by Chauffeur; 18-12-2005 at 11:20. |
|
||||
|
||||
Kheb het besteld, maar kan niet betalen. Ze geven mij geen ibannummer. geen geld voor het dsc dan maar?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Voor de rest, zie mail ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Aha, werk aan de winkel voor een objectieve schrijver.
Voor Belcarboek is dit niet meer nodig, heb maar 32 NL en 45 FR meer. Voor BMR kunnen we er nog een paar honderd gebruiken ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|