![]() |
|
|
||||
|
||||
Autosport International 2006 - Birmingham
Vandaag (vrijdag de 13e) toch maar het risico genomen en in het vliegtuig naar Birmingham gestapt om naar Autosport International te gaan.
Ondermeer de Maybach Exeleron (denk dat hij zo noemt, alleszins de 2-deursversie dus), de nieuwe Subaru Impreza WRC '06 en de Midland F1 gezien. Daarnaast nog enorm veel andere autosport gerelateerde stands, gelukkig geen of toch heel weinig tuning (tegenwoordig is een racing show veel tuning en slechts enkele racewagens, zoals bvb. Essen). Ik heb enkele foto's online gezwierd op www.mgracingcompany.be (staan nog onder Foto's '05). Nog mensen van het forum die gaan / al geweest zijn ?
|
|||
|
|||
Jep, ikke, vrijdag. Voor wie foto's wil zien: www.britishrally.com (de mijne straks ook op www.rallylovers.be), ga naar "event images" en klik jeweetwelwat aan. Hopelijk gaan ook veel Benelux showorganisatoren naar ginder, velen kunnen er wat van leren. Leek soms meer op een designshow voor beursstands en/of verkiezing voor hosteskes ofte pitpoezn. Snelle auto's en vrouwen, wat wil een man meer?
![]() |
|
||||
|
||||
@ krstofgtv6
Geld om die auto's te kopen :-)))) |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Mvg... |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
als ik zo'n prodrive subaru zou kopen, zou ik inderdaad wat zand willen om op te rijden
![]() ![]()
|
|