![]() |
|
|
|||
|
|||
TOYOTA 'de foto'
TOYOTA F1
De eerste foto , Wella sponsoring ![]() |
|
||||
|
||||
Awel, ik vind het feitelijk geen lelijke wagen. Doet me zelfs een heel klein beetje terugdenken aan de rood-witte McLarens.
Wat me wel opvalt is dat er feitelijk serieus weinig sponsors opstaan.
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik dat met die CART-wagens vergelijk, ... net een "mannekesblad" die wagens. We mogen ook niet vergeten dat de namen op de Toyota niet van de minste zijn.
|
|||
|
|||
En dat terwijl Ron Dennis zei dat ToyotaF1 met zijn kasgeld Ferrari zou kunnen kopen (sorry Werner).
Toyota zou 30miljard te besteden hebben over 5 jaar en dan hebben wij het enkel over "running costs" , dus geen infrastructuur e.d., hun nieuwe gebouw bij TTE zou ook al +-500miljoen gekost hebben. Jaja, ze zien het groot (door hun kleine oogjes)
|
||||
|
||||
Ik denk dat de meeste sponsors er nog moeten opkomen. Ze zullen tijdens hun trainingsritten wel een "Arrows pullen" (ik zou niet weten hoe je zoiets naar het Nederlands vertaald) maw met het absolute leeggewicht een ronderecord verbreken om zo de sponsors over de schreef te halen (Vorig jaar deed Prost dit ook).
|
|
|||
|
|||
Ieder zijn mening en tijd brengt raad, maar ik denk echt niet dat zij hun kostbare testtijd daaraan zullen verprutsen. Die mannen komen echt wel om een Jul Cesar te "pullen" , veni, vidi, vici. 't Zal ongetwijfeld efkens duren, maar Toyota F1 wordt ooit kampioen, daar moogt ge zeker van zijn.
De namen die nog bij op die auto zullen komen zullen misschien nog enkele leveranciers zijn, alhoewel de meeste er al wel op staan : Michelin, BBS, Esso en de rest maken zij zelf.
|
||||
|
||||
Tim heeft gelijk. Toyota wil niks anders dan de titel.
Over hun budget doen de wildste geruchten de ronde maar volgens Toyota zelf zijn deze geruchten zwaar overdreven. En over bugetten: Berger zie ooit over Ferrari: Als ik zeg dat ik met een gouden stuurwiel 0.01 seconden per ronde sneller ga heb ik morgen een gouden stuurwiel. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik heb ooit eens gelezen wat zo'n stuurtje kost. Ik vind het vreemd dat daar niet geregeld exemplaren van verdwijnen. Zou een mooie boekkensteun zijn ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Sennake; 20-12-2001 at 12:32. |
|
||||
|
||||
Dat wil zeggen dat er volgend jaar eentje met de paddock terug mee naar Belgie komt.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
En dan krijgen de piloten nog onder hun voeten van hun team dat ze hun stuurtje niet weergeplaatst hebben en een boete van de FIA, schoon mannen zijt gulle.
|
|
||||
|
||||
=pp
|
||||
|
||||
Quote:
|