![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Een tijdje geleden las ik hier (ergens?) iets over een verbouwing van Zolder. Hoe staat het daar mee en wat is/wordt er precies veranderd?
__________________
Ja, het is een Volvo. Maar ik race wel! ![]() |
#2
|
||||
|
||||
als ik het goed voor heb, wordt de Villeneuve 1 vloeiende bocht, ipv een chicane
__________________
|
#3
|
|||
|
|||
en nieuwe laag asfalt over 't ganse circuit
![]() |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vraag me echt af wie dat verzonnen heeft over de Villeneuve bocht, ik ging het bijna ook al geloven... NEEN enkel de asfalt laag wordt vervangen de grindbakken worden groter aan de chicane, en een paar muurtjes gaan weg, maar al die verhalen over de Villeneuve die weg gaat, de heuvel die zou weggaan en de chicane die zou omgedraaid warden... Larie en........ ![]() |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
dan verandert er niks aan de lay-out ? alleen nieuw asfalt ? mmmmmm....dan overweeg ik toch maar te gaan erannen eind januari. ![]() |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Iedereen kan op 25 februari een "sneak-preview" komen nemen. Onder deskundige begeleiding gaan we dan een rondje lopen over het circuit. Alle punten waar dan iets veranderd is of gaat veranderen zal dan nader worden uitgelegd. Meer info over deze wandeling op zeer korte termijn. ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#7
|
||||
|
||||
Dat vind ik persoonlijk geen goed nieuws. De 1e chicane pakte ik een stuk vlotter dan de concurrentie en die wordt nu veranderd.
![]() ![]()
__________________
Ja, het is een Volvo. Maar ik race wel! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|