![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Wederom twee Cups: BMW 130i 3.0L 6-cyl. en de BMW 120d
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
Bij CPZ leren ze het nooit. In plaats van de Clio-Cup: wat een pretenties! Had nu gewoon nog lekker doorgegaan met de (dan maar bedaagde) clio-cup. Die is populair en betaalbaar en je hebt altijd een mooie (opstap)klasse achter de hand. Dit is weer veel te hoog gegrepen voor dit kleine landje. het zal niet te betalen worden, BMW kennende. Kijk naar de mislukking van de Mini cup, ook door BMW neergezet en veels te duur.
Ik voorspel met zekerheid: een volslagen misser in deze toch al moeilijke tijden waarbij men zelfs de Seat-cup niet eens vol krijgt. Ik weet niet wie dit soort dingen bedenkt bij CPZ maar de verantwoordelijken zijn echt uit de boom gevallen. Kortom: ik sta niet te juichen. |
#3
|
||||
|
||||
Hoe kan dat de cups die cpz organiseert niet lopen denk aan de porsche cup ,seat weinig autos,de clio cup met moeite over eind gehouden.
maar daar in tegen de dsc meer als 50 autos de brl +light 36 autos het beter doen. cpz zorgt alleen maar voor versnippering ze kunnen beter zorgen wat er nu rijd beter gevuld raakt en dan hebben we niet over de 2 formule cups want dat is helemaal niks zonder gastrijders. |
#4
|
||||
|
||||
Ja, vergeet niet dat BRL eigenlijk 2 klassen zijn. Enerzijds BRL V6 zon 20 autos en de aloude Vege series met zon 14 autos. Dus zo heel geweldig is het allemaal niet.
DSC loopt goed. Vanwege de malaise wil nu iedereen endurance racen, zie je ook in het buitenland. Jammer is dat bij DSC de kwaliteit van de rijders in het algemeen zo laag is en CPZ ze nu ook niet echt helpt met die zotte splitsing. Ik ben het er volledig mee eens: wat je nu hebt moet je koesteren in deze tijd!! Die versnippering is inderdaad een feit en een groot onderdeel van de ellende. Iedereen organiseert zijn eigen klasse en evenement. Er is geen eenheid en daardoor krijg je overal plukjes. En das jammer. Ook het in breder verband organiseren van events (bv Benelux of Europa zone west) is blijkbaar vloeken in de kerk. Te veel belangen overal en mannetjes met teveel eigenbejach. Daar is hier op het forum al veel over gezegd. toch Dries? |
#5
|
||||
|
||||
Wat ik eigenlijk bedoel over de BRL is dat ze daar toch kunnen samenwerken.
waar bmw+cpz misschien op hopen is wat ik denk dat er rijders die in bmw cups' nu rijden zoals zac de compactcup ed of hebben gereden over stappen. Wil je dat laten slagen dan zal je misschien moeten denken aan 2 rijders op een auto zoals de porsche cup een algemene band voor droog en nat testen beperken alleen georganiseerd door cpz voor heel lagen kosten minimaal 26 autos anders niet aan beginnen alleen rijden op zaterdag en zondag eerst zorgen voor cup sponsers voor banden brandstof etc wat er nu weer gebeurd ,is dat er is een ballonentje word op los gelaten . hopen en dromen voor cpz en bmw |
#6
|
||||
|
||||
Je slaat de spijker op zn kop!! hebben ze net die Geert vermeer aangesteld en die laat dit dan gebeuren. beste binnenkomer! Tuurlijk wil BMW weer wat doen op Zandvoort en geven de voorzet, maar het is allemaal niet gestructureerd. Reken maar dat het wat gaat kosten en dan moet je wel wat te bieden hebben. En....vooral duidelijkheid.
Geloof me, BMW wil gewoon geld verdienen op Zandvoort. Dat is nooit anders geweest. |
#7
|
|||
|
|||
Doet me denken aan de Alfa Cup.
|
#8
|
|||
|
|||
Quote:
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Die denken zeker: "Pfff, ne clio is maar ne clio hé". Das 'relatief' goedkoop(er) en dat gaat behoorlijk ![]() |
#10
|
||||
|
||||
man man man
komaan hé clio's zijn ondertussen een beetje ouder toch wel leuk dat er een nieuwe cup komt zeker, ni? die alfa 147's vond ik schitterend, clio cup is schitterend dit zal ook fantastisch zijn hoor!
__________________
![]() |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Als je dan kijkt naar de prijs van een Clio .. |
#12
|
||||
|
||||
Laatste jaar alfa waren er nog maar 14
het werd gewoon te duur |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Last edited by FIRE; 12-06-2005 at 21:35. |
#14
|
||||
|
||||
De BMW gaat zon slordige 40.000 Euro kosten. Cio Cup blijft bestaan. De eerste berichtgeving van autosport.nl was wat voorbarig. Men wil op toerwagengebied een logische opbouw. Clio-BMW-Porsche. En BRL dan?? Het is al langer bekend dat Hans Ernst dit "kamper-auto's"vind. Moet ook zeggen dat BRL met de openingsrace weinig indruk heeft gemaakt. Maar wat niet is kan nog komen. De prijs van de BMW is fors, maar de prijs van een nieuwe cup-Clio in 2006/2007 zal er ook niet om liegen.
CPZ/BMW moet wel meer propageren ipv alleeen het ballonetje loslaten. Het zullen er minimaal 25 moeten worden. Sprintraces dus geen endurance/meerdere rijders op één auto. De format is nog niet bekend. Meer duidelijkheid over ca. 2 maanden. Wordt vervolgd. |
#15
|
||||
|
||||
autosport in Nederland: we vatten even samen: de voorzitter van de NAV reed gisteren in een Belgisch kampioenschap. zegt genoeg niet?
![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|