![]() |
|
|
||||
|
||||
In aanbouw:Toyota corolla Devos - Monchy 1/43
Ik zal ook maar eens proberen met de foto's, volgorde van het bouwen.Ben eerst 8 Juni 2006 foto's gaan nemen bij Devos motorsport(met dank), het gaat over de castro corolla(ex C.Sanz KAM - 306) heeft gereden de 12u. van Wervik.Dan in de loop van de week heb ik de logo's en castrol strepping getekend, het enige wat nog ontbreekt zijn de logo's op de deuren, van de rally van Wervik, ben nu bezig met het modelletje, foto's later in de week
|
|
||||
|
||||
Ziet er wel een knap wagentje uit hoor. Ben benieuwd naar het resultaat.
![]() |
|
||||
|
||||
Ben ook benieuwd,tof dat je uw bouwkunsten nu ook gaat tonen
![]() mss ben je hier iets mee ![]() [img=http://img66.imageshack.us/img66/2831/devos23kp.th.jpg] [img=http://img75.imageshack.us/img75/1963/devos31xu.jpg] Last edited by scoobyfreak; 26-06-2006 at 19:45. |
|
||||
|
||||
heb je een detail van deuren misschien?mag van een andere auto ook zijn
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
vervolg van de bouw
Zoals ik zij, ex C.Sanz nog een modelletje gevonden. Eerst het reserve wiel weg halen want daar licht nu een grote bezine tank, en de rolkoi is nu in het wit.
|
|
||||
|
||||
vervolg
Hier een zicht van de body al, nu kan ik beginnen met de decals.IK zal van het plakken van de decals ook een paar foto's bijvoegen, in de loop van de week.
|
|
||||
|
||||
das tof om te volgen , en vooral het gaat goed vooruit bij je .
|
|
||||
|
||||
Netjes gedaan. Decals vlot eraf en zo. Spuit je de wagen dan ook opnieuw? Is dit plastic of metal?
Succes met je decals, we weten ondertussen dat die heel goed zijn. Mijn Trabantje is zo goed als af. Vanavond of morgen staat ie hier te pronken met je decalwerk. Grtzzz |
|
||||
|
||||
Meestal als ze wit blijven durf ik de decals alleen er af doen, als er een andere kleur op moet, steek ik ze meestal een nacht in kuistinner, zijn bijna altijd metaal
|
|
||||
|
||||
goe doe je eigenlijk de naamen van de ruiten? van die 1/18 is dat toch sterk, en de spiegels moeten nog in het wit zeker?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is dan ook helemaal geen 1/18. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote: