![]() |
|
|
||||
|
||||
in aanbouw : toyota celica 1600GT 1/24 hasegawa
Weeral een leuk nieuw project begonnen.
Het gaat hier om een widebody celica uit de jaren 70. was al een tijdje opzoek naar deze kits maar ze zijn moeilijker hier te krijgen, maar met een gelukje heb ik ze gevonden. Mijn voorkeur naar deze wagen komt doordat wij zoen ook echt in ons bezit hebben( wel geen widebody). De kit is van Hasegwa en is al bij al zeker in orde. Nu genoeg geluld een paar foto's van de body waar ik al wat tijd heb ingestoken om de verbredingen mooi te laten aanpassen. ![]() ![]() ![]() alle comentaar is meer dan welkom Last edited by Dragonfly; 02-03-2006 at 20:21. |
|
||||
|
||||
Prachtige wagen om te volgen, zeker als Toyota-lover...
Succes !! |
|
||||
|
||||
gaat mooi worden, ben benieuwd naar het eind resultaad
|
|
||||
|
||||
Heb eindelijk eens weer wa kunnen doen aan men modellen
![]() kit is vrij basic dus veel details zijn er niet, hoeft ook niet want het gaat mij meer om de body ![]() ![]() ![]() ![]() alle commentaar is welkom ![]() |
|
||||
|
||||
Het ziet er toch een prachtig model uit ,alleen spijtig dat er zo weinig detail in het interieur is terug te vinden.
Quote:
![]() Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
Tof om volgen. Zekers als Toyota lover ...
|
|
||||
|
||||
Zoals gezegd stelt het interieur niet veel , ga er dan ook niet veel aandacht aan besteden.De body daarin tegen begint er al mooi uit te zien.
2De kleur staat erop , de decals weet ik nog niet welke erop komen. Wielen zijn ook gedaan en zien er best leuk uit. ![]() ![]() ![]() ![]() laat je gedacht maar komen ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit! 2 dingetjes. Misschien de velgen eens nalopen met een beetje smoke. Juust in de randekes maar. Zal wat meer diepte geven.
![]() Kan het zijn dat er aan de spoiler links vooraan iets niet helemaal netjes weggeschuurd is? |
|
|||
|
|||
Ziet er zeer leuk uit... vind het zowiezo een knappe wagen irl!
Vraagje... hoe heb je die rondingen van de verbrede wielkassen zo mooi gekregen in het tweede kleur? Heb je afgeplakt? Afgeplakt en dan met een hobbymesje rond de verbredingen? Andere manier? Ik doe binnenkort een Golf 3 GTI en die kleine zwarte plastic wielkasverbreders baren me nu al zorgen. G. |
|
||||
|
||||
Inderdaad goed afgeplakt. Volgens mij met die soepele 3M plakband.
|
|
||||
|
||||
Knap hoor !! Zeker dat spuitwerk ! Ben alvast benieuwd naar je decalkeuze...
|
|
||||
|
||||
Word het deze?
|
|
||||
|
||||
Is inderdaad afgeplat met eens soort van hele flexibele dunne Tape. Prefect om zulke dingen te doen dus.
En nee die gaat het niet worden alhoewel ik het kleuren schema wel ongeveer van die heb ![]() |
|
||||
|
||||
Als je die decal wild, ik ben daar mee bezig in opdracht van Dominique Holvoet op 1/43 en 1/24, groetjes knap bezig !!!
|
|
||||
|
||||
Heb nog een klein beetje voort gedaan.
Chassis staat op zen "poten" en heb al begonnen om de raamrubbers met BMF te bekleden. ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|