![]() |
|
|
|||
|
|||
***Adac-rennen (+btcs Race 2) - De Foto's -***
speciaal voor Belle…
geen al te goede camera, maar ik doe m'n best. http://foto.telenet.be/1024695205 |
|
||||
|
||||
Ik vond het best wel grappig toen op zondag de historics in de namiddag moesten aantreden. Toen de race nog niet begonnen was reed er een oude opel, denk ik kan ook een andere zijn, met een gigantische rookpluim over de rechte lijn. Meteen kwamen de marshall's in actie om het oliespoor op te ruimen. Die piloot had wel even pech
![]() |
|
|||
|
|||
De BTCS op Vrijdag:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer op www.auto-sport.nu/foto => BTCS => ADAC Zolder (Direct link: http://www.auto-sport.nu/foto/thumbnails.php?album=119) Commentaar is welkom! Mvg |
|
||||
|
||||
toch al wat mooie foto's gezien.. wel precies maar weinig mensen gegaan
(aan het aantal mensen dat foto's heeft genomen te zien..) de astra heeft intusse een opel plakkertje op de gril ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En cement dat we gegooid hebben op dat oliespoor, manmanman.... ![]() ![]() Wij hadden het geluk daar aan mogen mee te helpen, enkele van mijn mensen zagen er nadien meer cementkleurig uit dan oranje mannetjes. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Enkele teaserkes van de BTCS van zondag.
Het volledige album kun je terugvinden op www.photopower.be en op www.fotomediaservice.be ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() greets, MX1 |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk het ook want daar stond er zo eentje stil langs de kant ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De foto's zien er weer goed uit. De mijne volgen deze week nog. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik maak gewoon wat fotootjes voor de lol. Maar voor 1x dan:Mijn foto's ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Kan iemand mij een grote foto doorsturen van die zwarte bmw met nr2 ? Die eene die zonder achterbumper rond toerde
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Je bedoelt deze ? ![]() Daar kan ik je vanavond wel aan helpen... Maar die van Belle zijn absoluut een stuk mooier dan de mijne! Last edited by Yvonne; 30-05-2006 at 14:20. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |