![]() |
|
|
||||
|
||||
FIA GT Oschersleben
Hier vind je de voorlopige EntryList: http://www.endurance-info.com/2006_F...ry_list_R3.pdf
Konrad maakt z'n terugkeer naar FIA GT, staat op info-endurance te lezen dat ze hun ALMS campagne hebben stopgezet. Beetje logisch met die 'verouderde' Saleen van hun was er niets te beginnen tegen de officiele AM's en Vette's. Mooi resultaat van Zakspeed Saleen zal hen mischien wel terug zin gegeven hebben. Benieuwd wat ze gaan presteren maar kzou er alvast niet men geld op zetten ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Hopelijk vinden ze alsnog een 2de piloot voor de wagen maar daar is de tijd een beetje te krap voor vrees ik... Last edited by Belle; 26-06-2006 at 13:52. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
@ Integra: Ik heb de zin vertaald die er zo letterlijk stond op info-endurance.
@ Belle: Contractbreuk omdat hij de crash veroorzaakte tijdens de start in Silverstone met de beide Race Alliance Aston Martin DBR9's. EDIT: Hier vind je wat info: http://www.endurance-info.com/articl...d=2249&thold=0 Last edited by Viper GTS-R***; 26-06-2006 at 14:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb da op uw geweten jong... Ik denk trouwens ook dat de Konrad Saleen erg hard zal mogen pushen om nog maar in de buurt van Zakspeed te komen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
+ ze hebben nu ingezien dat Dunlop niet vooruitgaat en ze rijden nu op Michelin!
|
|
||||
|
||||
Echt waar? Dat kan interessant worden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoop dat ze na die twee 'pech' race's nu wat meer geluk gaan hebben.. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Nog steeds geen entrylist op fiagt.com
![]() |
|
||||
|
||||
Tzal voor vrijdagmiddag zijn...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wordt deze race via internet broadcasting gebracht of wordt die op tv uitgezonden ? En ik heb geen eurosport
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|