![]() |
|
|
||||
|
||||
Franky Boulat én Marc Goossens in Trofeo Maserati
Franky Boulat zal dit jaar weerom gast zijn op de Toöra-Maserati Guest car .
Medepiloot op die wagen wordt niemand minder dan Marc Goossens ! Forza Giallo (Komaan Geel) ! |
|
||||
|
||||
Great news! En nu nog een zitje voor de 24 uren en 't feest is compleet.
![]() |
|
||||
|
||||
Is er nog 'n MC12 zitje vrij of 'n andere topplaats ? In dat geval zal Marc wel passen voor de Trofeo vermoed ik... Als dan 'n invaller ook van Geel moet zijn... Ik ken er ene met veel "downforce" die de helm nog wel'ns van de haak wil halen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk niet dat hij z'n Trofeo zitje zou laten vallen indien hij een 24 uren zitje heeft. Dan zou hij beide wel combineren. Er zijn nog meer piloten die de GT3-races en de 24 urenrace combineren hé. Last edited by Belle; 11-07-2006 at 20:52. |
|
||||
|
||||
yes yes, de marc toch nog in actie
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de rijders Trofeo Maserati is het wel jammer...de meeste zijn toch gentlemens én dan plots een pro in de race... Schrijf hem maar op voor de overwinning.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Marc zal ongetwijfeld 1 vd snelste gaan zijn, Franky kan zich dit jaar tenminste iets beter voorbereiden (vorig jaar wist'm't 5 dagen van te voren) : maar dan nog is de switch van een voortrekker rallywagen met ca. 240pk naar 'n achtertrekker met 400pk en flippers aan't stuur om te schakelen niet evident . Franky zal zich dit jaar wel niet zonder ASR, op Slicks op natte piste laten wegsturen... daar heeft hij vorig jaar zich in z'n allereerste rondje aan laten vangen mede doordat z'n 3 voorliggers eraf gingen heeft'm toen de vangrail gekust en minder laps én de schrik erin om nog er af te gaan gehad .
De habitué's hebben uiteraard homogene uitgebalanceerde teams . 't zou me verwonderen dat Marc geen 24u zitje vindt trouwens ; hoe meer topteam hoe eer ik Marc toch verstek zie geven voor de Trofeo . Als er nu 'ns 'n MC12 piloot ziek wordt... dan kennen ze'm al bij Maserati . |
|
||||
|
||||
Quote:
Franky zal zich zeker constant verbeteren zéker met advies van Marc maar of dat snel genoeg is om voorsprong door Marc opgebouwd te vrijwaren ? |
|
||||
|
||||
Quote:
En Kris Wauters is ook maar een gentelmen driver he. Heeft Vanina daar een geen race in gewonnen ? |
|
||||
|
||||
Gt voor Wilson is idd. beperkt tot 'n paar gastoptredens in British Gt . Hij heeft wel LeMans met de Lammers-Dome gedaan . Mika Salo reed toch ook meteen pole met de MC12 na z'n eenzitter verleden idem voor Johnny Herbert . Vanina heeft volgens mij een Ferrari Challenge race gewonnen . Kris Wauters is'n gentlemen met massa's ervaring in Gt's . Sandor van Es is 147 cup winnaar geweest .
|
|
||||
|
||||
Heeft er iemand onder jullie nog weet van 'n trackday of een of andere gelegenheid vôôr 24u WE 27-28-29-30/07 voor Franky om op Spa vrij te gaan rijden ? Vorig jaar was z'n 1e korte kennismaking met Spa en alle meters helpen .
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|