![]() |
|
|
||||
|
||||
Probs bij McLaren ?
Quote:
Als je het mij vraagt, lijkt dit toch geen grondig optimisme bij het begin van het nieuwe seizoen. 'k Ben benieuwd...
|
||||
|
||||
mja vooral die bevestiging van Haug is wel veelzeggend. We are not where we want to be.
airco
|
||||
|
||||
Quote:
In 2001 zou men rondgereden hebben met een evolutie van de 2000 motor, nadat het gebruik van beryllium verboden werd. (schadelijke stof) De 2001 motor draaide dan reeds op de testbanken (geruchten 18.000+ rpm) . |
|
||||
|
||||
Klopt hugo.
Mits de (betrouwbare) beryllium-motor, idd +18.000, zouiden ze de rets achter zich gelaten hebben. Maarja, as een kat een koe was.... dusja, misschien zijn ze bij mclaren nu gewoon wa verzichtiger en voelen ze zich beter in underdog positie, who know. Australië will tell us.
|
||||
|
||||
beste heren McLarenfans, ik ben die berylliumuitvluchten zo beu als kouwe pap. McLaren was toch niet enkel op vlak van motoren de mindere van Ferrari, maar ook op alle andere gebieden. McLaren heeft vorig seizoen in zijn geheel slecht gepresteerd en daar was dat verbod op beryllium slechts een deel van. Zeggen dat McLaren de ferrari's zomaar achter zich zouden gehouden hebben, is dan ook zo flauw. Bij McLaren gaan ze toch nog eens moeten leren verliezen. Inspelen op nieuwe aspecten is trouwens iets wat elk bedrijf ter wereld op afgemeten wordt.
|
|
||||
|
||||
Onbetrouwbare wagen en een blunderend team. Meer moet dat niet zijn om nergens te geraken. Hopelijk wordt komend seizoen niet (opnieuw) een one-man show van Schumacher senior. Het zou anders best mooi kunnen worden : Raikkonen in een topwagen, een naar alle verwachting nog sterker bmw met montoya die zijn leerjaar achter de rug heeft en de intrede van Toyota (al valt daar waarschijnlijk nog niet veel van te verwachten).
|
|
||||
|
||||
Liefst een one man show?
excuse me, maar laat et komen f1 - jaar iets spannender zijn dan et vorige, en dat heeft nix te maken me wie er champ wordt
![]() Last edited by Oneliner; 27-01-2002 at 20:28. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ferrari forever zegt precies het omgekeerde van waarop jij reageert hoor... Dus eigenlijk hebben jullie precies dezelfde mening en is er niks om op te reageren ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
de klasse waar ferrari vorig jaar in reed misschien en al de rest reed nog in de F1 ![]()
|
||||
|
||||
Woops, idd, mijn excuses aan alle ghinderden, vooral ferrari 4-ever.
Kzou zegge ik delete mijn post mor er zijn al 2 reply's op, dus da zou wa stoem zijn hé. dusja, sowwy hé
|
||||
|
||||
slechte zinsconstructie, ik las ook eerst 'liefst een one-man show'
![]() F11 interesseert me anders wel ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik zal in het vervolg mijn grammatica en zinsconstructie aan een nauwkeurig onderzoek onderwerpen vooraleer ik mijn berichten post.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik beweer zeker niet dat Mclaren iedereen op een hoopje zou gereden hebben. Ferrari was idd zeer sterk in 2001 en ik wil daar geen afbreuk aan doen
![]() , maar wellicht zou er iets meer spanning geweest zijn indien Mclaren wel voldoende vermogen had gehad. We zullen zien wat dit seizoen geeft |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|